Forever Alone!

2.4K 86 7
                                    

                                                  P.O.V SHANNON

                       Era...era....totul...ALTFEL. Peretii erau varuiti diferit,mobila era schimbata.....totul era diferit.Nici nu am terminat de gandit ca o perna rece s-a izbit de fata mea.Din cauza impactului perna a cazut pe jos iar eu am ramas cu ochii inchisi fiind foarte derutata.Mi-am deschis ochii cand am auzit un tipat de fata.

-Aaaaaa!!!!!! Tu esti JUSTIN BIEBER!!!!

                    Trei fete au alergat in spre mine impingandu-ma intr-o parte a usii.Toate au sarit pe Justin care era in spatele meu.Ce cauta el aici?A venit sa mi-o prezinte pe Selena sau ce?

-Ammmm...ce cautati in casa mea?

-Ce? Cum adica casa ta? Este casa me si a parintilor mei.

-Cum?

                 Mi-am intors privirea in spre casa unde doua persoane ciborau de pe scari.Cred ca erau parintii ei.Au venit panicati in spre mine.

-Cine esti?

-Proprietara casei?

-Aaaa....pai nu a murit?

-Ce?

-Da! Casa aceasta a fost data in vanzare iar noi am cumparat-o.

                     Mi-am intors privirea spre Justin care avea o fate trista.Lacrimile nu s-au putut stapanii si au inceput sa curga.Nu stiam ce sa fac.Acum nici casa nu am.Am plecat de acolo traversand strada ajungand intr-uo parc parasit.M-am asezat pe o banca si am inceput sa plang.Cum s-a intamplat asta.Unde voi sta?S-a auzit un sunet asta facandu-ma sa tresar.Mi-am ridicat privirea si am vazut rei baieti imbracati in negru cu glugi pe cap ne dandu-mi posibiloitatea sa-i vad.Unul dintre ei a venit in spre mine iar eu m-am ridicat speriata de pe banca.

-Deci ne intalnim din nou?

-Amm....te cunosc?

-Ha....se pare ca nu stai bine cu memoria.

-Tu nu o sa mai stai bine cu fata!

-Tupeista...daca nu era el de partea ta acum erai deja a mea

-El fiind...?

-Pot sa zic doar ca asta e de la el.

                      Mi-a dat o scrisoare alba cu o stampila neagra ciudata pe ea.Mi-am coborat privirea in scrisoare vrand sa o desfac.Mi-am ridicat privirea sa-i vad pe baietii nisteriosidar...nu mai erau...disparusera.M-am asezat pe banca si am inceput sa citesc.

           "Imi pare rau de casa dar daca ai fi ramas cu mine nu s-ar fi intamplat asta.Cand ne vom intalni nu o sa-ti dai seama ca sunt eu pentru ca din cauza ei nu mai vazut niciodata dar daca vei avea simturile mele vei stii ca eu sunt....tatal tau.

Dirty Game, baby//Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum