Special News

16.1K 178 2
                                    

Assalamualaikum, hye awak2 sekalian. Okey hari ni Nur nak bagitahu special news kat korang. Oleh kerana Nur free sekarang, maybe Nur akan publish 2 special part untuk Will You Be My Honey.

Special Part 1- Hajat Ramadan
Special Part 2- Raya Bertiga

Untuk Part 1 mungkin Nur akan publish next week. Part 1 ni menceritakan macam mana Zafran nak tunaikan Hajat Ramadan Safa. Sebab apa dia kena tunaikan hajat tu? Haaa...kena bacalah.

Untuk Part 2 pula Nur akan publish after Raya Ke 2 dan sebelum raya Ke 7. Part 2 ni Nur akan buat surprise. Kalau korang nak tahu apa yang jadi kat Safa dan Zafran, kena baca okey.

Untuk yang baru baca Will You Be My Honey, hope korang sudi vote and comment. Nur terbuka, korang comment lah apa pun.

Disebalik Special News ni Nur ada Good News and Bad News. So lebih afdal Nur bagitahu Good News dulu.

Good News
Nur ingat bila ada peluang, Nur nak kembangkan WYBMH dari short story too full novel. Sebelum ni Nur ada publish Green Tea Caramel. Tapi atas sebab tertentu, Nur decide untuk stop tulis cerita tu. GTC terlalu sensitif untuk Nur teruskan. Bersangkut dengan my old memory. So, no more Aqilah Ashnina.

Bad News
Bila tamat Special Part 2, Nur akan berehat dari wattpad. 16/7/2016 Nur akan mula belajar semula dalam Diploma Human Resources Management KPTM Kuantan. So untuk fokus pada study, Nur decide untuk stop writing for a while. Maybe 2 story sudah cukup kot. Tanda pengenalan Nur kat korang.  Sesiapa orang Kuantan, sesudilah berkawan dengan Nur yang tak berapa comey ni. Hehehe...

Special thanks untuk girljune sebab bagi idea dan semangat selama ni kat Nur untuk tulis Will You Be My Honey. Tak lupa juga dekat mak, abah dan family sebab faham dengan hobi Ct. For my sweethearts, YuNiEyNaLiSya. You're my love and my bff. Last, utk pembaca WYBMH selama ni. Bagi Nur, korang sudi baca story ni pun lebih daripada cukup. Vote and comment ni penambah semangat author untuk menulis.

Jadi...sampai sini sahaja Special News pada hari ini. Saya Nur melapor dari kamar Safa dan Zafran. Ehhh silap..kamar Will You Be My Honey..hoho 😉

Before that, Nur nak juga berkenalan dengan korang. Ini acc sosial yg Nur ada. Follow and add okey?

Ig: ctwany_mahady
Fb: Ct Wany Mahady
Wc: ctwanymahady98
Ws: PM me at Wattpad Chat 😘

Will You Be My Honey? (TAMAT)Where stories live. Discover now