Arkadaşlar kalın yerler eski bölüme ait, çok uzun diye kısaltmaya çalıştığım için bölümleri birbirine ekliyorum. Media; Sinem Melek.
“Bence sadece benden değil, insanlardan korkmalısın Melek.”
Melek...
Tekrar sustum, gözlerimin içine bakıp elimi tuttu. Benim soğuk ellerim onun sıcak ellerine değince çok değişik bir hisse kapıldım. Ellerimizin sıcaklığı aynı olana kadar durdu ve ellerimi tuttu.
Aynı olunca elimi bıraktı. “Hava soğumaya başladı, gidelim mi?” dedi, başımı onaylarcasına sallayıp arabaya bindim. Elimde bir boşluk hissetmeye başlamıştım bile, arabayı çalıştırıp gaza bastı.Üserimdeki hırkanın kokusunu içime kadar çektim, ağır parfüm kokusu...
Arabada sadece kısık sesli bir şarkı çalıyordu, bu sessizliği bozmak istiyordum ama ne diyecektim ki?“Sinem... Ben bazen sana çok tepki veriyor olabilirim.” dedi gözlerini yoldan ayırmadan, “Nedenini bende çözemiyorum ama seni kırmak da istemiyorum... Sadece bazı şeyler bana çok saçma geliyor, ne bileyim anlayamıyorum. Seni anlamak çok zor.” dedi.
Aslında hislerimiz karşılıklı, seni anlamak gerçekten çok zor Berkcan bey...“Ne sana saçma geliyor?”
“Kendini çürütmen.”
“Ben kendimi çürütmüyorum Berkcan!”
“Farkında bile değilsin, bir kabustan etkileniyorsun Sinem.”
“O basit bir kabus değil Berkcan! Sanki gerçekten yaşamışım gibi.”
“Bu senin hayal ürünün. Gerçek değil Sinem ve asla da gerçekleşmeyecek!”
Tekrar sustum. O beni asla anlayamayacaktı ve ben de daha fazla ağzımı yormak istemiyordum...
Araba gitgide hızlanmaya başlamıştı bile, sanırım benden almak istediği hıncını arabadan alıyordu.Telefonumun titreme sesi gelince irkildim.
-WhatsApp grubu.-
Enes: Oğlum tek oruçlu olan imanlı insan ben miyim lan?İrem: Ay ben tutunca bayılıyorum 😢
Mert: Hep öyle olur zaten 😒😒😏😏
Ciddili Çocuk: Oğlum ne kadar işsizsiniz.
Irem: Valla bak Beste de şahit, kanka ben senin yanında bayılmamış mıydım?
Beste: Evet, bayıldı valla zor kurtardık kızı Mert!
Sucuk:Ya biri bana ödev için yardım etsin şu öküz Enes’in anladığı yok!
Enes: Yav hayatım da gördüğüm en saçma ödev amk ben napayim?!?! Ben bu ödevi yaparsam bana sınıf atlatmaları için hocayla görüşeceğim arkadaşlar.
Ciddili Çocuk: Of gençler cidden o ödev neydi be!
İrem: Sinem siz ne yaptınız o ödev için? Bir de neden okula gelmedin aşkımcım yaaa??♡♡♡
Ve beklenilen o büyük soru...
Sinem: Hayvanlarla ilgili kulübe gibi bir şey. Uyuya kalmışım ya ♡
Mert: Zaten bugün çok boktandı, amına koyayim cuma okul kapanıyor neden bu zalimin kızı bize ödev verdi ki?
Mert: Maksat götlük olsun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kabusların Ötesinde#Wattys2016
Tajemnica / Thriller"Ölüm meleğim, hadi öldür beni! Yap şunu, serbest bırak beni!" gözlerinden yaşlar akıyordu, kim öldürülmesi için yalvarırdı ki? "Hayır ben, ben bunu yapamam." Bana daha yeni fark ettiğim elimdeki silahı işaret etti "Sen bunu yapmak için doğmuşsun. H...