Chapter 12

3.8K 199 126
                                    

He yo... Pek keyifsiz günler ha, neyse. Öyle 'bence böyle, bu olay söyle' diyecek değilim. Kimse kimsenin kafasında neler dönüyor dinlemek zorunda değil.

Ne demiş Ersoy; Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
---------
Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar,
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar!

➖➖➖➖➖➖

İYİ OKUMALAR!..

Aile sırları...

Bir insanın, en fazla ne aile sırrı olabilir ki?...

Bilmiyorum! Hiç aile sırrım olmadı ki!

"Louis, Louis!"

Dalgınlıktan çıkıp kafamı kaldırınca derin bir nefes verdim. "Efendim Zayn?" Dedim sakin sakin.

Başını yana eğdi. "Öğle yemeğinde bu planları," Diyerek elindeki dosyayı önüme koydu. "Bay Styles'e aktarır mısın?"

Dosyaya tip tip bakınca açıklamayı gerek gördü. "Merry Wendy Yetimhanesi için yılbaşı planı."

Gözlerimi büyülttüm. "Zayn," dedim yüzüne bakarak. "Dün haberin oldu ne ara planlayıp, rapor ettin bunları?"
Dudakları öne doğru büzüldü. "Zaten aklımda planlamıştım, sabah da erken kalkınca, düzenledim ve bir saat önce bitirdim. Bay Payne bir ön anlatım yaptım, beğendiğini belirtti. Sende Styles'e yaptığın sürece görüşmelere başlayıp ayarları yapabiliriz."

Kafamı salladım. Benim aksime çocuk çalışıyordu. Bende gelmiş Google'a 'aile sırları' araması yaptıracaktım nerdeyse.

Bir an aklıma geldi. "Öğle yemeğini beraber yiyebiliriz. Sende dosyanı sunarsın Zayn. Sonuçta o kadar uğraşmışsın."

Gülümsedi. "Olabilirdi ama benim öğleden sonra işim var, Lou."

"Ne var ki?" Dedim omuz silkip.

"Eşyalarımı alacağım." Dedi kirpiklerini düşürürken.

Derin bir nefes aldım. "Ah, tabi." dedim gülümseyerek. "Anahtarların var degil mi?"

Kafasını salladı. "Hıhım. Sabah vermiştin."

"Tamam, bir şey daha. Öğle yemeği ne zaman?"

Kıkırdadı. Saatine bakarak konuştu. "Tam olarak 26 dakika. Ve ya 25'de denebilir."

Ha? Ben o kadar saattir önümdeki kapıya mı bakıyordum? Ne zorum var be! Kendine gel Louis! Alt tarafı sexting beklerken aşık olduğun adamın büyük bir aile sırrı oldugunu öğrendin. Hani ne var bunda! Sakin.

Ayağa kalkıp, "Tekrar teşekkürler Zayn. Sen olmasan bunların hepsini tek başıma yapmak zorunda kalırdım." Dedim.

Omuz silkti. "Senin kadar kimse bana yardım etmedi, Louis. Yani boşver."

Omuz silktim. "Eh tabi, ben kanatsız bir meleğim."

Beraber kahkaha attık. "Pekala gitmeliyim. Gelince ayarlamaları yaparız."

Hello Daddy!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin