Wtorek
Nie wiem czemu, ale od jakiegoś czasu przeczuwałem większą aferę. Nie tylko z powodu Manny'ego, ale i z innych, mniej znanych mi rzeczy. Ale i tak głównie z powodu Manny'ego i rysunków w jego szufladzie. Rysunki przedstawiały jakieś bazgroły na tle naszej łazienki i jadalni. Pełno było tam strzałek i przedmiotów do nich przyłączonych. Nie mniej było to PRZERAŻAJĄCE, więc po szkole pożyczyłem od Rodricka kilka kamerek. Manny wracał z przedszkola za pół godziny, więc musiałem się spieszyć. Kamerki rozstawiłem w jego pokoju, łazience, jadalni i na wszelki wypadek, przed moim pokojem. Musiałem się pogodzić z tym że jak wejdę do pokoju spać, to już z niego nie wyjdę, bo to ja będę podejrzanym. Manny wrócił z przedszkola, czym coś przewiduję, ale moje obawy stały się GORSZE, kiedy przybył z najstarszym dzieciakiem jakiego znał (nie licząc mnie, Rowleya i Rodricka). 7-mio letnim Johnem. Chyba nagrania z jego pokoju będzie trzeba przejrzeć jeszcze dziś. Gdy John poszedł do domu, od razu zabrałem się za przeglądanie nagrania. Skłamałem mamie, że odrabiam pracę domową i żeby Manny nie wszedł do pokoju. Gdy na nagraniu zobaczyłem Johna i Manny,ego, Włączyłem dźwięk. Manny wyciągnął jakąś kartkę z pod szafy i zaczęli rozmawiać. zdołałem usłyszeć jak mówią coś o moim kopaniu w nogę od stołu i jakieś inne mamroty. Gdy mówili o łazience, już nic nie zrozumiałem oprócz mowy o jakimś maśle od którejś strony.
Środa
Dziś cały dzień powtarzałem sobie, że mam sprawdzić wszystko co zamierzam dotknąć. Oj jak wyszło mi to na dobre, bo dziś rano przed śniadaniem sobie o tym przypomniałem i sprawdziłem wszystkie krzesła i nogi od stołu. Jedna była pęknięta, więc obróciłem stół do krzesła Manny'ego. Gdy zaczęliśmy jesć Manny zaczął kopać w nogę od stołu, oczywiście oskarżając mnie. Właśnie kiedy zacząłem się bronić, stół runął. Na szczęście tata zauważył, jak została złamana noga i i Manny dostał przedłużenie szlabanu o tydzień. Gdy miałem sprawdzać łazienkę, przypomniałem sobie o kamerkach. Bogu dzięki, ta w lazience miała monitorek. Okazało się, że Manny wysmarowal masłem drogie perfumy mamy, które zagradzają mi drogę do szczoteczki, więc BARDZO ostrożnie ją wyjąłem. Właśnie miałem pokazać nagrania z kamerek, gdy do łazienki wbiegł Rodrick i ze złością wyrwał mi kamerkę z rąk i dołączył je do reszty które znalazł. Już wiedziałem że wszystkie dowody zostały skasowane.
-----------------------------------
Do sierpnia rozdziały będą ok takiej długości, oraz będą wstawiane co 4 dni. Przepraszam za możliwe błedy i
Auf wiedersehen. Sie
CZYTASZ
Dziennik Cwaniaczka *Król Manny "wielki"*
FanfictionGregory Heffley, Rowland Jefferson czy Rodrick Heffley. Te imiona zna każdy, kto przeczytał chociaż jedną część Dziennika Cwaniaczka. W tej książce można zobaczyć np. czym się kończy bunt w zbyt małym wieku, czyli w tym przypadku Mannego.