~ EKSİK ! ~

114 33 10
                                    

aptalasik02 Bu bölüm sana :))) Yorumlarını geç gördüm kusura bakma . ^_^^_^

______

Merhaba, biraz (!) Geciken bir bölüm oldu , bunun için hepinizden ayrı ayrı özür diliyorum.

!!!!!!!! Bir de ilk bölümleri düzenliyorum , bu nedenle kurguda ufak değişiklikler olacak. İlk bölümlerde içime sinmeyen bazı şeyler var. Hatta bu bölümün de gecikmesi biraz da bu yüzden, bir ara kitabı tammaen kaldırmayı düşünmüyor değildim açıkcası.!!!!!!!

Biraz fazla gevezelik yaptım. Sizi yeni bölümle yalnız bırakayım.

^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^

___________________

Hatırlatma: Bu defa ben onun göğsüne iyice sokulmuştum ve kollarımı yatıştırmak için beline doladım.

"Neden bu kadar zorsun sen Akmandor? Neden bu kadar karıştın? Ve ben sana nasıl yardım edicem .... ne yapabilirim ki?"

****

" Bir şey yapma Duru. Sadece şu an hissetmeme izin ver."

" Ha bide sakın salyalarını göğsüme akıtma mavi"

Göğsüne vurup "sensin salya" dedim.

______________

Kollarımın arasında hissettiğim yumuşaklığa daha da sokuldum.
Acaba ben üstünde uyuyorken bu çocuğun altımda kasları mı ezilip büzüştü ki ? Pahlavaları patladı da vücuduna lop lop et , bol bol yağ mı oldu ?

Gözlerimi araladım ve gördüğüm şeyle gözlerim dehşetle açılırken "Serkay! Kahverengi tüylerin çıkmış , her yerin kahverengi tüy !" Diye cırlayıp , Serkay'ın göğsünden yatağa uçtum.

Yataktan da dengemi sağlayamayıp popomu yerle buluşturduğumda acıyla inledim ve Serkay' a ona en çok yakışan küfürlerimden sıralamaya başladım.

Yerden destek alarak kalkıp yatağa baktığımda kocaman bir ayıcık duruyordu. Ellerimi neşeyle çırparken , şu an gözlerimin ışıldadığından da eminim. Ayıcığın üstüne atlayıp kollarımı sımsıkı sardım. Tanrım bu şey çok büyük ve yumuşak.

Elimi yumuşacık , yolunası , parçalanılası tüylerde gezdirirken elime bir kağıt parçası takılmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimi yumuşacık , yolunası , parçalanılası tüylerde gezdirirken elime bir kağıt parçası takılmıştı. Yüz üstü yattığım ayıcıktan kafamı kaldırıp , katlanmış kağıdı açtım.

"Sana salyalarını benden uzak tutmanı söylememiş miydim ben ? Eğer salyalarının aktığı yer tişörtüm olsaydı , seni o tişörtle boğulup öldürülmüş olarak bulurlardı mavi.
O ayının altında kalırsın umarım.

BAŞLANGIÇ #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin