hoofdstuk 2

42 7 2
                                    

Het verhaal eindigde niet hier.

Ik begon te praten met mijn familie.
Ik stelde ze vragen die ik me al heel mijn leven afvroeg en waar ik nu eindelijk antwoord op kreeg.

Op aarde spraken ze altijd over Hemel en Hel maar nu ik hier echt was, was het helemaal anders dan ze op aarde bespraken.

Het waren grote weides met gouden appels aan iedere boom. Iedereen lachte en had plezier. Alleen Amber begon het leven op Aarde een beetje te missen maar liet het niet merken.

Jaren gingen voorbij maar niemand werd ouder (logisch als je dood bent).

*Ondertussen op Aarde met een ander personage*
Dries is vandaag 19 jaar geworden.
Hij wordt wakker maar hij is niet verwondert dat er geen pakjes liggen of dat zijn ouders hem een gelukkige verjaardag komen wensen.
Nee hij wordt wakker, kleed zich aan en doet alsof het een gewone dag is zoals altijd.

Hij gaat naar beneden en pakt zijn rugtas en vertrekt naar school (hij is namelijk 2 keer blijven zitten).
Voor dat hij de deur uit wil stappen kreeg zijn moeder weer eens een woede uitbarsting.
Ze sloeg hem totdat hij een bloedneus had en bijna totdat zijn been was gebroken.
Maar ineens werd hij kwaad en veranderde plotseling in een wolf. Zijn moeder schrok, sprong achteruit en begon ineens te schreeuwen.
Dries pakte zijn rugtas met zijn mond en liep de deur uit.

Hij volgt zijn voeten maar hij komt op plaatsen waar hij nog nooit is geweest.
Hij maakt zich ook geen zorgen meer om school en laat dus zijn boekentas uit zijn mond vallen.
Na een hele dag rond te lopen op plekken die hij echt nog nooit gezien had begon het donker te worden en besloot hij ergens onder een boom te gaan liggen.

My Secret TalentsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu