Hoofdstuk 5

28 5 5
                                    

Heeeyy peepz,
Misschien gingen de laatste 2 hoofdstukken alleen maar over Dries maar nu komt er weer een hoofdstuk met Amber. Om eerlijk te zijn had ik geen idee wat ik met Amber zou kunnen doen but she's coming back so prepare yourself!

Dries en Katie waren nu al een paar uurtjes aan het wandelen en ze begonnen honger te krijgen.
Al snel hadden ze een plekje gevonden om te eten.
'Weet je eigenlijk waar we het 'paradijs' moeten zoeken?' : vroeg Katie.
'Nou ja, niet echt maar ik heb een vermoeden' : antwoorde Dries twijfelend.
'Je weet het helemaal niet hè?'
'Nee maar misschien weten die mensen wel iets meer.' :antwoorde Dries en wees naar een paar mensen verderop.
'Dries,' antwoorde Katie ,'Ik denk niet dat zij iets weten. Ze zien er tenslotte ook niet uit alsof ze er iets over weten.
'Lieve lieve Katie, wij weten er iets over en zien er toch niet heel anders uit dan zij.
Katie zuchtte, stond op en liep in de richting van de mensen maar draaide zich al snel terug om.
Ze ging op haar knieën zitten.
'Dries, we moeten nu weg,' : zei ze fluisterend, 'het zijn geen gewone mensen, het zijn Arkady's. Als we dus nu niet snel vertrekken zijn we hun avondmaal.'
Onopvallend maar snel paktten ze alles in en begonnen het bos in te wandelen.
Katie keek om en zag dat de Arkady's hun volgenden.
'Klim die grote boom in!' : riep ze.
Dries klom de boom in en Katie beklom een paar bomen verder.
De Arkady's zagen het duo nergens meer en liepen terug het bos uit.
'Wat waren dat?!' Vroeg Dries.
Katie klom snel haar boom uit en liep naar de boom waar Dries in zat en klom erin.
'Dat waren Arkady's.'
'het zijn een soort van mensen alleen zijn hun zichten altijd bedekt omdat ze anders door de zon verbranden.'
'Maar hoe wist je dan dat dit Arkady's waren?'
'Dries, denk even na het is bijna 30°. Niemand gaat bij 30° een dikke winterjas en een sjaal aandoen.'
'Oke misschien heb je gelijk,' gaf Dries toe, 'Maar wat gaan we nu doen?'.
'Zitten in deze boom en wachten.'

Oke ten 1ste dit was alweer het 5de hoofdstuk.
Ten 2de het spijt me, ik had gezegd dat ik gisteren ging plaatsen maar en zijn dingen tussen gekomen.
En ten 3de dit is misschien dan een kort hoofdstuk maaarrr... Iets is beter dam niets.
Hopelijk vonden jullie het wel leuk.
Maar laat ook in de comments achter of jullie lange of korte hoofdstukken willen.
Xxx Amber

My Secret TalentsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu