Omdat ik een eeuwigheid erover had gedaan om hoofdstuk 7 te maken ga ik niet echt een nieuw hoofdstuk maken ma gewoon een vervolgje op hoofdstuk 7 (oke Amber tuurlijk is het een vervolg staat in de titel *facepalm*)
Maar dus ook omdat het een vervolg is gaat ook dit iets korter zijn.
Enjoy en like plz!Het huisje leek aan de buitenkant zo gewoon maar eenmaal binnen, drong de sterke geur van chocolade je neus binnen.
De muren waren wit met grote zwarte bloemen erop geschilderd.
De woonkamer was mega gezellig: de zetels waren paars met kussentjes erin en op de grond lag een wit tapijt. Er was een openhaard en aan de muur hingen allerlei kadertjes en schilderijen. Er lagen ook kussens overal.
Dries -en zelfs Katie ook al was ze een beetje jaloers op Amber- waren nu al verwondert van hoe mooi het huis was en had nog niet eens de rest van het huis gezien.
Amber gebaarde dat Katie en Dries moesten gaan zitten en dat deden ze.
Dries begon te niezen.
Katie moest bijna lachen door de gezichten die hij trok voordat hij niestte.
Amber hoorde hoe vaak Dries niestte en gebaarde of hij allergisch was voor honden.
Hij wou ja knikken maar begon weer te niezen.
Amber begrijp hem en kreeg een glimlach ok haar gezicht.(Ja oke ik weet het Dries is een wolf en is een soort van familie van honden maar ik heb rare logica leer er dus maar mee leven)
Ze had thee gemaakt en zette de kopjes op het salontafeltje neer.
Dries lustte geen thee maar uit beleefdheid nam hij toch een slokjeUit de keuken kwam een golden retriever en Dries begon nog harder te niezen.
De hond begon te spreken en Katie en Dries schrokken zich terwijl Amber de hond gewoon aaide.
'Goedemiddag meneer en mevrouw, mijn naam is Fiente valieles.'
Dries was geschrokken maar eenmaal hij da naam van de hond hoorde moest hij grinniken.
Amber en Katie wierpen hem een boze blik toe en hij hield op men lachen.Toen Dries was uitgelachen ging Fiente verder maar keek Dries minachtend aan.
Zoals jullie al ondervonden hebben is Amber doof en dus ik zal jullie alles vertellen.
'Maar we kunnen toch ook gebarentaal gebruiken?': Fiente negeerde de vraag en voelde zich alweer beledigd.
De hond sprak verder: 'Dus zet jullie maar lekker want het gaat laaaaaannngg duren.'
Katie zuchte en ze begon spijt te krijgen dat ze had aangedrongen om mee te mogen op Dries' zoektocht naar het 'Paradijs'.Eum ja dit was dan het 2de deel van hoofdstuk 7. Ik hoop dat jullie het niet te ingewikkeld beginnen te vinden.
Maar dit was normaal eenmalig dus de komende hoofdstukken worden terug "normaal".
Hopelijk vonden jullie hoofdstuk 7 ook leuk en laat zeker een comment achter en een like zou leuk zijn.
xoxo Amber.
JE LEEST
My Secret Talents
FantasiaDries ontdekt dat hij in een wolf kan veranderen. Vanaf dat moment veranderd alles voor hem. Hij ontmoet mevrouw Magosine en ook Katie. Samen gaan ze opzoek naar het 'paradijs' waar hij Amber en Fiente ontmoet. Op zijn weg komt hij Arkady's tegen...