Hoofdstuk 8

17 4 3
                                    

Hey peepz
Enjoy!

Fiente begon te praten.
'Amber woonde heel haar leven in een weeshuis tot op een dag...'
Fiente stopte met praten en vroeg: 'hoe zijn jullie hier überhaupt gekomen?'
Katie en Dries keken elkaar aan en dachten waarschijnlijk hetzelfde: Zouden we de waarheid zeggen?
Katie knikte en Dries begon te vertellen: 'Dus we waren op zoek naar dit alles hier. We moesten misschien ons leven risceren maar toen vonden we een oud huis, het was precies door een storm verwoest en het was ook gewoon heel vervallen.'
Katie onderbrak hem.
'Het was geen storm maar een boom.'
'Het maakt niet uit, Katie,' : zei Dries, ' het huis was verwoest.'

Amber begon te snikken en Dries begon in gebarentaal te vragen wat er was.
Amber droogde haar tranen en zei dat Dries verder moest gaan met uitleggen hoe ze hier gekomen waren.
Dries begreep het niet helemaal maar Katie begon al een vermoeden te krijgen waarom Amber zat te huilen.

'Dus in het huis stond een koffer maar we kregen hem niet open dus kwam Katie op het briliante idee om de koffer uit het raam te gooien.'

Katie begon te blozen.

'En dat hebben we dus gedaan.': ging Dries verder.
'Toen renden we naar beneden en gelukkig voor ons was de koffer opengebroken. En toen zijn we erin gevallen en belandden we op de heuvel waar Amber zat.'.
Fiente begreep het en knikte.
'Misschien vragen jullie je af waarom die koffer jullie naar hier toe heeft gebracht?': zei Fiente tegen Katie en Dries
Ze knikten.

'Wel, het is Ambers koffer en ze heeft hem achtergelaten toen ze wakker werd en vertrok omdat ze dringend weg moest uit het weeshuis.'
'Maar waarom moest ze uit het weeshuis?': vroeg Katie zich hardop af.
'Wel,': begon Fiente,'Nadat ze wakker was geworden,moest ze uit het huis omdat het ieder moment kon instorten.'
'Dat is verschrikkelijk!': riepen Dries en Katie in koor.
'Maar waarom en hoe kon de koffer ons naar hier hebben gebracht?': ging Katie verder.
'Wel, de koffer is magisch en vervloekt, Amber kocht hem voor een paar euro's maar dat had ze beter niet gedaan want...'.

Fiente werd onderbroken door een luide knal. Het kwam vanbuiten. Katie, Dries en Fiente liepen naar buiten. Amber besefte dat er iets mis was dus liep ze achter hen aan.

Ze stonden verslagen naar buiten te kijken en toen veranderen het leven van Katie en Dries nog harder dan dat ze ooit hadden kunnen bedenken.

Dit is dan het einde van hoofdstuk 8 ik hoop dat jullie het fijn vonden.
Laat zeker een comment achter.
~xxx~

My Secret TalentsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu