Chapter 2:
Mπήκα στο δωμάτιο 647. Ευτυχώς ο δικός μου συγκάτοικος δεν είχε έρθει ακόμα και γι'αυτό θα είχα την ευκαιρία να διαλέξω την δική μου μεριά.
'Αρχισα να τακτοποιώ τα πράγματα μου,όταν ένας ξανθός με όμορφα γαλανά μάτια μπήκε στο δωμάτιο.
<<Γειά,Είσαι η Μιχαέλα; είμαι ο νέος σου συγκάτοικος>> είπε ο όμορφος ξανθός.
<<Γειά ναι εγώ είμαι,χάρηκα..εμ,το όνομα σου;>>απάντησα διστακτικά..
<<Niall,με λενε Niall>> μου είπε και με κοίταξε τόσο γλυκά που ένιωσα οικεία.
<<Χάρηκα Niall,τι σπουδάζεις;>>
<<Aγγλική Φιλολογία,είμαι στο 2ο έτος,εσύ;>>
<<σοβαρά; και εγώ,αλλά είμαι στο 1ο ακόμη,μόλις ήρθα απο Ελλάδα>> του είπα και τον κοίταξα γλυκά ελπίζοντας πως θα με συμπαθήσει.
Καθήσαμε και συζητούσαμε για πολύ ώρα..
Elena's pov:
Μπήκα στο δωμάτιο μου,ο συγκάτοικος μου δεν ήταν εδώ,ή μάλλον δεν υπήρχε καν γιατί δεν είδα πράγματα,διάλεξα την μεριά μου και τακτοποίησα τα ρούχα μου στην 1 απο τις ντουλάπες τότε ένας τύπος μπήκε μέσα.
<<Hello,είσαι η 'Ελενα; είμαι ο Liam>> είπε και άπλωσε το χέρι του.
<<Γειά σου,χάρηκα Liam>> είπα και έσφιξα το χέρι του
<<Είμαι ο νέος σου συγκάτοικος,είσαι καινούργια εδώ; δεν σε έχω ξανά δεί.>>
<<είναι ο πρώτος μου χρόνος εδώ>> είπα ντροπαλά
<<Βλέπω διάλεξες και τον χώρο σου,γρήγορη είσαι>> μου είπε και έβαλε την βαλίτσα του δίπλα στο κρεβάτι του
<<εμ αν θέλεις αυτή την πλευρά μπορεις..>> *Με διέκοψε*
<<οχι βέβαια,κάτσε με βολεύει και αυτή>> του χαμογέλασα και συνέχισα να τακτοποιώ τα πράγματα μου,το ίδιο άρχισε να κάνει και εκείνος.
Liam's pov:
Μπήκα στο δωμάτιο μου,648 φέτος,εκεί είδα μια κοπέλα να τακτοποιεί τα πράγματα της,μου έκανε καλή εντύπωση και είναι πολύ όμορφη,πιστεύω οτι θα τα πάμε πολύ καλά,γι'αυτό θα την καλέσω στο party του Harry σήμερα το βράδυ ελπίζω να δεχτεί..
YOU ARE READING
Cant Let Her Go.
FanfictionΔύο φίλες μετακομίζουν στο Λονδίνο για σπουδές,εκεί γνωρίζουν 2 τύπους που τους αλλάζουν την ζωή...θα εξελιχθεί καλά όλα αυτό..ή μηπως όχι;