CHAPTER 6

228 12 0
                                    

Chapter 6:

Όλο το βράδυ έμεινα να την κοιτάω,σε κάποια φάση φυσικά νύσταξα και εγώ,και κοιμήθηκα,είχε ήδη ξημερώσει..δεν κοίταξα το ρολόι(κακό του κεφαλιού μου) σε μισή ώρα το πολύ το ξυπνητήρι της Μιχαέλας άρχισε να χτυπάει και προφανώς ξύπνησα.

Michaela's Pov:

Το ξυπνητήρι μου χτύπησε,σηκώθηκα όσο πιο γρήγορα μπορούσα για να το κλείσω αλλά είχα ήδη ξυπνήσει τον Niall.

<<Συγγνώμη Niall,ήξερα οτι δεν θα μπορούσα να συνηθίσω την αλλαγή ώρας και έπρεπε να ξυπνήσω για την σχολή..>>

<<Μη ζητάς συγγνώμη Μιχαέλα,εξάλλου και εγώ έχω μάθημα σε λίγο.>> μου χαμογέλασε και σηκώθηκε για να πλυθεί,φυσικά και τον πρόλαβα,μπήκα στο μπάνιο και έκλεισα την πόρτα,εκείνος χαμογέλασε

<<Χαζό,με πρόλαβες,αυτό θα το πληρώσεις μόλις τολμήσεις να βγείς απο αυτή τη πόρτα!>> είπε γελώντας.

<<Και εγώ σαγαπώ Niall,δεν πρόκειται να βγώ απο εδώ μέσα!>>

<<πάμε στοίχημα;>> η πόρτα άνοιξε και βρέθηκε μαζί μου στο μπάνιο,άρχισε να με γαργαλάει και δεν μπορούσα να κρατηθώ,γελούσα τόσο δυνατά που ήμουν σίγουρη οτι ακουγόμουν στα επόμενα 3 τετράγωνα.

<<Niall σε παρακαλώ σταμάτα,συγγνώμη μπορείς να χρησιμοποιήσεις πρώτος το μπάνιο!>>

<<Αν μου δώσεις ένα φιλάκι θα είμαστε οκ>>

Τον φίλησα στο μάγουλο απαλά και βγήκε με ένα πλατύ χαμόγελο απο το μπάνιο,έκλεισα την πόρτα,πλύθηκα και έκανα ένα γρήγορο ντους.

Εlena's pov:

Ξύπνησα απο τον θόρυβο της τηλεόρασης,ο Liam είχε ξυπνήσει και έβλεπε ειδήσεις.Δεν είχα συνηθήσει να ξυπνάω και να βλέπω έναν τύπο με μποξεράκι στο δωμάτιο που κοιμόμουν.

<<Καλημέρα Έλενα.>>

<<Καλημέρα Liam,α; τι φοράω;>>

<<χθές ήσουν πτώμα και σου έβαλα μπιτζάμες>>

<<εμ,τι να πώ τώρα; σε ευχαριστώ>>

<<Λοιπόν; πάμε για πρωινό;>> είπε και σηκώθηκε να ντυθεί.

<<Ναι φυσικά,ετοιμάζομαι και πάμε>>

Έτρεξα στο μπάνιο να πλυθώ και να ντυθώ,κάθε φορά που μέναμε μόνοι η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά που μετά βίας έμενε μέσα στο σώμα μου. 

Έβαλα αυτά: http://weheartit.com/entry/82454720 

βγήκα απο το μπάνιο και τον είδα να στέκεται στην πόρτα ήταν πανέμορφος..φορούσε αυτά: http://weheartit.com/entry/82452048

<<ει,όμορφε; έτοιμος;>> του είπα και κατευθύνθηκα πρός το μέρος του.

<<Έτοιμος όμορφη,πάμε>> μου έπιασε το χέρι και αυτό μου ήρθε κάπως ξαφνικό,φαντάζομαι πως δεν θέλει να χαθούμε μέσα στο πλήθος.όλοι τώρα ξυπνάνε και πηγαίνουν για πρωινό.Πήγαμε να πάρουμε και την Μιχαέλα με τον Niall.

Φτάσαμε στην καφετέρια της εστίας και παραγγείλαμε cupcakes και καφέδες.Συζητούσαμε για το σχολείο όταν έφτασε η ώρα που θα τους αποχωριζόμασταν για 4 ώρες.Ψάξαμε τις τάξεις μας και τότε μια κοπέλα έτρεξε και με αγκάλιασε,σκέφτηκα οτι θα ήταν κάποια που με μπέρδεψε με γνωστή της,αλλά οταν είδα το πρόσωπο της την θυμήθηκα!Ήταν η ξαδέρφη μου,η Σοφία.

<<Αγάπη μου τι κάνεις εδω;>> της είπα

<<Πέρασα τις πανελλήνιες και με στείλανε εδώ,το ίδιο και εσύ φαντάζομαι!Μιχαέλα μου; καλά είσαι;>>

<<καλά είμαι Σοφία μου,χρόνια και ζαμάνια.>> απάντησε η Μιχαέλα.

<<Πάμε στην αίθουσα μας>> είπα και πήγαμε σε μια μεγάλη αίθουσα.

Είχε πάνω από 300 φοιτητές μέσα,βρήκαμε τις θέσεις μας καθήσαμε και τότε ο καθηγητής μας μπήκε μέσα.κατάλαβα ότι η Μαρίνα και η Στεφανία ήταν στην ίδια αίθουσα με εμάς..τις χερετήσαμε και συνεχίσαμε να παρακολουθούμε το μάθημα,κρατήσαμε σημειώσεις,και απαντήσαμε στις ερωτήσεις του καθηγητή.

Το κουδούνι του πανεπιστημίου χτύπησε,βγένοντας απο την αίθουσα μας στρίμοξαν κάποιες στον τοίχο...

Cant Let Her Go.Where stories live. Discover now