Chapter 14

196 10 0
                                    

Την πήρα και πήγαμε στην εστία,δεν ήθελε να μπεί στο δωμάτιο της γιατί δεν ήθελε να μείνει μόνη της με τον Liam.

Μπήκαμε μέσα και αυτό που είδαμε την έκανε να δακρύσει ξανά..ο Liam καθόταν με την Αθανασία!αυτό πρέπει να πόνεσε.

Έκανε μεταβολή και μπήκε στο δωμάτιο μου,έπεσε στο κρεβάτι μου και άρχισε να κλαίει..

<<oh έχω πολύ δύσκολη δουλειά εδώ πέρα.>>

Προσπάθησα με κάθε τρόπο να την ηρεμήσω,ο Niall μας κοιτούσε σαν να ήμασταν εξωγήινοι,δεν είχε καταλάβει τι έγινε και είχε αρκετές απορίες.

Elena's pov:

Με το που μπήκα στο δωμάτιο μου,κάτι έσπασε ξανά μέσα μου...(http://weheartit.com/entry/73114386/)γιατί το κάνει αυτό; τουλάχιστον να μην την βλέπει μπροστά μου...πονάει πολύ αυτο...Πέρασαν 3 ώρες που ήμουν στο δωμάτιο της Μιχαέλας και πλέον ήλπιζα πως θα έχει φύγει το φίδι απο το δικό μου..

Niall's pov:

Τα κορίτσια μπήκαν στο δωμάτιο και η Έλενα έκλαιγε,τι έχει πάθει πιά; όταν έφυγε ρώτησα την Μιχαέλα τι έχει και μου είπε οτι πληγώθηκε απο κάποιον...προσπαθούσα να βρώ ευκαιρία για να την πλησιάσω,και τα κατάφερα,της πρότεινα να κάτσουμε να δούμε καμία ταινία και δέχτηκε,είδαμε ένα θρίλερ..ήταν τόσο ωραία! 

Η Μιχαέλα φοβόταν τα φαντάσματα και με αγκάλιαζε πάρα πολυ σφιχτά κάθε φορά που έβλεπε μια τρομακτική σκηνή. μου άρεσε αυτό,και μπορώ να πω πως ήθελα να την έχω αγκαλιά όλη μερα.

Το βράδυ κοιμηθήκαμε μαζί γιατί φοβόταν μη δεί φάντασμα(ειναι χαζό αλλά τόσο γλυκιά)..σκέφτεστε οτι μπορεί να την άγγιξα; όχι βέβαια,δεν θα έκανα ποτέ κάτι που θα την ενοχλούσε .

Κατά την διάρκεια της νύχτας έκλαιγε στον ύπνο της,έβλεπε εφιάλτη προφανώς..της σκούπισα τα δάκρυα που είχαν τρέξει στα μάγουλα της και της φίλησα το μέτωπο (http://weheartit.com/entry/70871549/) κατευθείαν ηρέμησε...το πρωί ξύπνησα και είχε ήδη σηκωθεί,συζητούσε με τον Harry και την Δήμητρα και έπιναν καφέ...

Cant Let Her Go.Where stories live. Discover now