Chapter 3
Elena's pov:
Με κοιτούσε πολύ ώρα καθώς εγώ έστελνα μηνύματα στην Μιχαέλα,ξαφνικά σηκώθηκε και ήρθε να κάτσει κοντά μου.
<<Elena μήπως θα ήθελες να έρθεις μαζί μου σε ένα party σήμερα το βράδυ; θα σου γνωρίσω και κάποια παιδιά απο την εστία>> μου είπε και με κοίταξε με ένα βλέμμα σαν να μου λέει ''έλα ξέρω οτι δεν μπορείς να αρνηθείς''
<<Λυπάμαι Liam,αλλά μόλις ήρθα απο το ταξίδι και είμαι κουρασμένη,κάποια άλλη φορά ίσως>>
<<Σε παρακαλώ,μία φορά έχει γενέθλια ο κολλητός μου,θέλω πολύ να έρθεις μαζί μου>>
<<Εντάξει,μπορώ να φέρω την κολλητή μου μαζί;>>
<<Φυσικά,θα σας δώ στην είσοδο στις 10,μην αργήσετε>> είπε και έφυγε απο το δωμάτιο κλείνοντας δυνατά την πόρτα πίσω του.
Καλά πόρτες σπίτι του δεν έχει αυτός; προφανώς όχι αφού κόντεψε να σπάσει και αυτή.
Πρέπει να πώ στην Μιχαέλα για το πάρτυ!
Michaela's pov:
ο Niall είχε πάει στην καφετέρια της εστίας και έμεινα μόνη στο δωμάτιο,άνοιξα την τηλεόραση και παρακολούθησα μια κουτσομπολίστικη εκπομπή όταν η πόρτα άρχισε να χτυπάει τόσο δυνατά που θα μπορούσες να πείς οτι απ'έξω ήταν 10 άτομα εξαγριωμένα.Σηκώθηκα και άνοιξα,η 'Ελενα έτρεξε μέσα και έκατσε σε μια καρέκλα προσπαθώντας να πάρει μια ανάσα.
<<τι έπαθες; έτρεχες στον διάδρομο;>>
<<όχι ρε,το βράδυ πάμε σε ένα πάρτυ μαζί με έναν κούκλο!τι θα βάλουμε;>>
<<τι;που το ξέρεις; σε είδε και σένα ο ξανθός γαλανομάτης;>>
<<ποιός; τι λές; εγώ σου λέω για τον Liam ποιός ξανθός;>>
<<ααα συγγνώμη εγώ έλεγα για τον δικό μου συγκάτοικο.λοιπόν και ο δικός σου θα πάει σε αυτό το πάρτυ;>>
<<ναι σε 1 ώρα φεύγουμε πάω να δώ τι θα βάλω,σε 40 λεπτά ραντεβού στον κάδο δίπλα απο τις τουαλέτες,να είσαι εκεί>> είπε γελώντας και έφυγε για το δωμάτιο της.
'Εψαξα αρκετή ώρα στην ντουλάπα μου ,τελικά κατέληξα σε αυτό :http://weheartit.com/entry/82294129/search... , ίσιωσα τα μαλλιά μου και πήρα το μάυρο μου τσαντάκι,τράβηξα μια ίσια μάυρη γραμμή πάνω απο τα μάτια μου και έβαλα λίγο απο το αγαπημένο μου άρωμα. Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη,ήμουν καλή πιστεύω. κοίταξα το ρολόι,10 παρά τέταρτο.
<<Ωχ θεέ μου έχω αργήσει>> μονολόγησα και έφυγα τρέχοντας. 'Εφτασα στο σημείο συνάντησης που κανονίσαμε με την 'Ελενα,ήταν εκέι,φορούσε αυτό: http://weheartit.com/entry/82363402/search...
<<'Ελενα τέλειο φόρεμα!πάμε;>> είπα και την φίλησα σταυρωτά.
<<Ναι αγάπη μου πάμε,και ευχαριστώ επίσης>>
Φτάσαμε στην έξοδο είδα τον Niall,τι όμορφος που είναι..φορούσε αυτά: http://weheartit.com/entry/57044694/search...
<<Κορίτσια πάμε;>> είπε ο Liam.
<<φυσικά>> απάντησε η 'Ελενα και για τις δύο μας.
Μπήκαμε στο αμάξι τους και ξεκινήσαμε για το σπίτι του Harry.
YOU ARE READING
Cant Let Her Go.
FanfictionΔύο φίλες μετακομίζουν στο Λονδίνο για σπουδές,εκεί γνωρίζουν 2 τύπους που τους αλλάζουν την ζωή...θα εξελιχθεί καλά όλα αυτό..ή μηπως όχι;