Nemfomanyak Sevgilim-I

1.4K 17 4
                                    

Alnımdan öpmesiyle gözlerimi araladım.
"Günaydın sevgilim.Okula geç kalıyoruz.Seni aşağıda bekliyorum."

Dedi ve odadan çıktı.Şaşkın gözlerle bakıyordum.Dün gece bana yaptıklarını nasıl unutabilmişti.Dün ilk defa benim ısrarım üzerine birlikte olmuştuk.Beni sert şeylerden hoşlandığı konusunda uyarmıştı fakat beklediğimden çok daha fazlasıyla karşılaştım.Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken aynanın karşısında vücudumdaki morluklara bakıyordum.Karnımın üzerindeki morluğa dokunduğumda yüzümü buruşturdum.Canım gerçekten çok acıyordu.İyi ama dün bana bunları yapan adam bu sabah nasıl olurda bu kadar sakin ve normal olabilir..

Altıma dar paça siyah bir kot pantolon,üstüne ise bordo renginde boğazlı kısa bir kazak giyip saçlarımı topuz yaptım.Hafif bir makyaj yapıp evden çıktım ve arabada beni bekleyen Ayaza doğru yürüdüm.Arabada giderken ondan bir şeyler söylemesini bekliyordum ama susuyordu.Moralim gerçekten çok bozulmaya başladı.

"Bir özür dilemeyecek misin benden Ayaz?"

"Canın çok yanıyor mu?"

"Özür diyorum ! "

"Canın çok yanıyor mu dedim Gece!"

Yüzüm asılmıştı.Nasıl bu kadar umursamaz ve donuk bir şekilde durabilirdi.Bana cevap isteyen gözlerle baktığını fark ettiğimde derin bir nefes aldım.
"Evet,acıyor."

"Daha çok acıyacak" dedi ve omuz silkti.

Ne demekti şimdi bu?Yüzünde bana acı çektirmeyi istemiyor gibi bir hali vardı.Madem istemiyor neden bunu yapacağını söylüyordu?Artık sinirliydim fakat onu sinirlendirmek istemiyordum.Okula geldiğinizde arabadan inip onu beklemeden sınıfıma gittim.Şükürler olsunki sınıflarımız ayrıydı.

Şuan üniversitede 4.senenin başlarındayız.Ve ben okulum bitene kadar Ayaz ile yaşamak zorundayım.Biz Ayazla liseden arkadaşız ve ikimizde yurt dışına üniversite okumak için geldik.Tabiki hiç bilmediğimiz bir ülkede birbirimizden başka kimsemiz olmayınca ben ona aşık oldum ve aynı evde yaşamaya başladık.Çok geçmeden fazlasıyla tutucu olan ailem bunu öğrendi ve büyük kavgaların ardından benimle olan irtibatlarını kesti.Ben okuyamacağımı düşünüp geri dönecekken Ayaz benim okumamı istediğini ve benim gerekli masraflarımı karşılayabileceğini söyledi.Zaten durumları o kadar iyiydiki bu ona koymazdı.Bunu kabul ettiğimden beri Ayazın daha farklı yanlarını görmeye başladım.Dün bana yaptıklarından sonra ne yapacağımı bilemez bir haldeyim.Ve kendime bile itiraf edemediğim bir şey var.Onu öyle çok seviyorumki..Eziyetini bile sevdim..

EMEĞE SAYGI İÇİN OYLAYIP YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)

NEMFOMANYAK SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin