1.

3.5K 156 27
                                    

Felkeltem,gondoltam valami kellemes kis madárcsicsergés vagy ilyesmi, persze.....arra kellett felijednem,hogy Storm telefonál.

-Storm köszi,hogy felébresztettél.-kiabáltam ki neki mire Ő bejött és az ágyam szélére leült.

-Várod a ma estét?-

-Hát nem tudom.A bulin annak a Cameronnak a képére nem nagyon vagyok kíváncsi.-

-Pedig elég sokszor fogod látni.-mire én felsóhajtottam.-Tudom,hogy bejön neked.-kacsintott rám majd kiment.-

Kikászálódtam az ágyamból és odavánszorogtam az ablakhoz.Széthúztam a függönyöm és azt az egoistát láttam sétálni.Toporzékoltam egy sort majd gyorsan vissza is húztam,hogy ki ne szúrjon.Odatipegtem a szekrényemhez és kihalásztam valami otthoni kinyúlt pólót és egy szürke mackónadrágot.Lementem reggelizni amit inkább fél 12kor ebédnek mondanék.

-Szia kincsem.-köszöntött anyukám a konyhapult mögül

-Szia anyu van már kaja?-

-Persze.-majd odanyújtott nekem egy tányért.

-Storm hol van?-

-Lement a barátjával a parkba.-

-Azzal a híres bunkóval?-

-Cameronra gondolsz?-

-Aha.-

-Szerintem Ő igenis egy nagyon kedves és odafigyelő fiú.Szerintem illik hozzád.-ahogy anyu kimondta az utolsó szavait elkapott a röhögőgörcs.

-Anya de vicces vagy.-Ő erre csak kinyújtotta a nyelvét.Miután megköszöntem az ebédet fel is mentem a szobámba.

Elindítottam egy How I Meet Your Mother részt és már indulhatott is a Ted Mosby délután.Amikor a harmadik résznél járhattam bealudtam.

⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫

Pár órával később arra keltem,hogy Storm kelteget.

- fél órád van elkészülni a bulira.-mosolygott rám.

-Ha kimész elkezdem a készülődést.-a szavaim után már ki is suhant a szobámból

Felálltam és a szekrény fele vettem az irányt.Egy fekete a térdénél kiszaggatott nadrágot és egy fehér pulcsit vettem fel alatta egy crop toppal ami a köldökömig ért.Bementem a fürdőbe és a hajamat kontyba raktam.Kész lettem és már siettem is le a tesómhoz.

-Hűha......amikor nem leszek a közeledben majd úgy kell levakarnod magadról a fiúkat.De ha bármi van szólj nekem vagy Camnak.-mosolygott.

-Én amikor Cameronnak fogok szólni......na akkor részeg leszek.-nevettem majd beleléptem a türkiz conversembe.

Ahogy kiléptünk a házból ott dekkolt az ajtónál az a disznó Cameron.

-Szia Cameron Dall.....habár nem kell elmondanom a nevem hisz mindenki ismer.-kacsintott rám.-És te?

-Cara Delevigne.-forgattam meg a szemem az eget verdeső egoizmusa után.

-Olyan a neved mint egy elszúrt olasz pizzázó.-nevetett

-Tudod mit?Erre pont nem voltam kiváncsi.-mosolyogtam rá.

-Ez igaz,hisz egyedül csak rám vagy az.-súgta a fülembe mire nem tudtam mást reagálni mint egy undorodó grimaszt.

Lehet,kicsit igaza volt.

-Öhmm szerintem már mennünk kéne.-szólt közben Storm.

Hárman beléptünk a házba és már meg is csapott a buli hangulata.A fiúk megfogták a csuklóm és a konyhába vittek.

- keverj nekünk valami finomat.-mondta a bunkó.

Elkezdtem egymásba önteni a 2 piát mikor úgy gondoltam Cameront kicsit megszivatom.Az ő piáját sokkal erősebbre kevertem,mint a mienket aztán sót tettem bele.Oda nyújtottam nekik majd meghúztuk.Éreztem ahogy a vodka és energia ital keveréke levándorol a nyelőcsövemen.Figyeltem ahogy Cameron meghúzza az övét és hirtelen behunyorít.

-Cara te mit tettél ebbe?-

-Az már csak az én titkom.-kacsintottam rá mire Ő kiköpte a folyadékot.

Csuklón fogott majd a tömegbe vitt.Belemarkolt a fenekembe.

- nem volt olyan rossz trükk amit a piámba tettél.-súgta a fülembe tánc közben.-Jah és a szemöldököd úgy néz ki mint egy terhes hernyó.-mondta-De a piásat még megbosszulom.-kacsintott

Vége lett a számnak és kimentem inni a konyhába.Éppen húztam amikor valaki leöntött hátulról.

-Bocsáss meg nem volt szándékos.-mondta az iszonyat helyes fiú

-Semmi gond van alatt egy pólóm.-mosolyogtam a fiúra

-Shawn Mendes.-mutatkozott be.

-Cara Delevigne.-

A sok ital hatására megfogtam az egyik kezét a másikban vodkás üveg volt és kihúztam magam után az udvarra.

Nagyjából már vagy más fél órája beszélgettünk mikor valaki hátulról felkapott a hátára vett és bevitt a házba.Tudtam,hogy Cameron az.

-Cameron tegyél már le.-kezdtem hisztérikusan verni a hátát.

-A hátamon kívül mást is veregethetnél.-csapott a fenekemre.- Shawnból mára elég lesz.-

Beértünk a konyhába és végre letett.Az estéből már csak arra emlékszem,hogy beálltam egy ivós játékba.



I see your smileDonde viven las historias. Descúbrelo ahora