~ Alex ~
Kiedyś: Szesnastolatka o długich prostych blond włosach, brązowych oczach, długich nogach, lekko opalona ubierająca się jak zwykła nastolatka czyli bluza, jeansy czy T-shirt ma ok. 1,66 m.
Interesuje się głównie jazdą na deskorolce i piłką nożną. Jednak od zawsze skrywa wielką pasję do muzyki którą odziedziczyła po tacie. Nienawidzi nachalnych kolesi, kłamstw i wieprzowiny. Próbuje pokazać swoją siłę i ducha walki jednak w środku jest strasznie wrażliwa przez co okropnie cierpi.
Wraz z siostrą (Zuzą) i matką (Dorotą) po śmierci ojca przeprowadziła się z rodzinnego miasta Wrocławia do Hannoveru. Ciężko jej było rozstać się z przyjaciółmi, rodzinną a co najważniejsze chłopakiem (Karolem). Przez co jest niechętna do wszystkiego co znajduję się w Niemczech. I wręcz błaga o powrót.Teraz: 22-latka, długie blond włosy, wyblakłe brązowe oczy, długie nogi, nie zmieniła stylu ubierania ma ok. 1,69m studiuje instrumenty- kę i dorabia w sklepie sportowym. Zamieszkuje teraz Perth w Australii. Zaczęła biegać i jest w drużynie piłkarskiej. Jej kontakt z Zuzą zanikł. Mimo że zaprzecza nigdy nie zapomniała o Lukim.
~Lukas~
Siedemnastolatek, tleniony blondyn (xD), o hipnotyzującym niebieskim wzroku, wielkim szczerym uśmiechu, również lekko opalony (ah te lato), nosi luźne ciuchy bluzy, jeansy, dresy, kocha snap cap'y.
Jego hobby jest jazda na desce, gra na gitarze/fortepianie oraz gotowanie. Tryska pozytywną energią, ma duże poczucie humoru przez co czasem wpada w kłopoty albo nie potrzebne sprzeczki. Nienawidzi tony makijażu na laskach, pesymizmu, garniturów i jak ktoś je mu żelki. Mieszka z mamą (Anną) ojcem (Tomem) w Hannoverze. Jego najlepszymi kumplami są Mike, Jaden oraz Keanu.Teraz: 22-latek, tleniony blondyn, teraz już szare oczy, wielki uśmiech, nie zmienił stylu ubioru. Przerwał studia mieszka z Kenau i Mike. Nadal nie wybaczył Annie. Ma dziewczynę która poznał przez internet. Nigdy nie przestał kochać Alex.
~Zuza~
Starsza siostra Alex (o rok) brunetka o kręconych lokach i zielonych oczach.
Jest czymś w rodzaju przeciwieństwa Alex. Kocha długie zakupy w galerii, plotkowanie o chłopakach, długie strojenie się przed lustrem i mecze siatkówki. Nie miała większych trudności z przeprowadzą. Jest miłą osobą jednak bywa okrutna i wścibska.Teraz: Zamieszkała w Anglii, zmieniła kolor włosów (jasny brąz). Jej kontakt z siostrą znikł nawet nie piszą do siebie. Otworzyła mała kawiarnię w centrum Londynu.
~Kylie~
Późniejsza przyjaciółka Alex. Ma podobny charakter jak bff jedyne co je różni to kolor włosów (ona ma rude) i oczu (piwne). Jedyną widoczną wada jest niska samoocena jaką siebie obarcza.
~Troye~
21- latek, brązowe kręcone włosy ogolny po bokach i z tyłu tak że ma świetna czuprynę na czubku głowy (taki nie ład), niebieskie oczy, duże malinowe usta, chudziutki ma ok. 1,75 m. Mieszka razem z Alex również razem studiują. Kocha muzykę tak jak i główna bohaterka. Nie bierze niczego na poważnie. Miły, kocha zakupy i traktuje przyjaciółkę jak siostrę.Anna mieszka tutaj:
(udajemy że tych palm nie ma)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No to Prolog napisany mam nadzieję że się podoba :D
Zachęcam do komentowania kto ma być wymarzonym chłopakiem Zuzy ;)Komentujcie, Głosujcie, Obserwujcie :*
P.S. Jutro pojawi się 1 rozdział
CZYTASZ
Without You, I feel so small...*L.R* [ZAKOŃCZONE]
FanfictionTo moje 1 FanFiction :D Nie będę dużo się rozpisywać dowiecie się więcej od razu w pierwszym rozdziale. Jeżeli można tak to nazwać raczej będzie to mały wstęp. Oczywiście L.R~ Lukas Rieger ;)