Pov. Hailey
Ik word kreunend wakker door mijn wekker. "Verdomd ding!" Mompel ik.
Ik sla de dekens van me af en strompel naar de badkamer. Ik neem snel een douche en droog me dan af. Ik doe de kleren die ik had klaargelegd aan:
(Eerst ondergoed natuurlijk.)Een broek met bloemen print, en een zwart shirt.Ik loop de trap af naar de woonkamer. Ik zie niemand dus loop ik naar de keuken om te eten. Op tafel zie ik een papiertje.
Sorry schat. Maar pap en ik moesten gaan werken. Je lunch zit in de koelkast. Als je thuiskomt mag je eten bestellen. (Geld in de kast bij de woonkamer.)
Papa en ik komen later thuis.Mama xx
Ik ben het al gewoon dat ze niet thuis zijn. Mijn moeder werkt op kantoor en mijn vader gaat vaak op reis met zijn werk. Ik zucht en gooi het papiertje weg in de vuilnisbak.
Ik eet een appel en kijk dan op mijn telefoon hoelaat het is. 7:50. Ik moet binnen 10 minuten vertrekken.
Ik pak mijn lunch en steek het in mijn schooltas. Mijn huiswerk stop ik er ook in en mijn sleutels.
Ik trek mijn All Stars aan en ook mijn jas. Mijn ouders zijn rijk maar daar trek ik mij niets van aan. Ik ben niet zo een verwend kind als Chelsea, de bitch van de school. Ze heeft het wel met elke jongen gedaan van school.Ik stap in mijn auto en rijd naar school.
Ik parkeer mijn auto op de parkeerplaats van school en stap uit.
Ik maak me zo klein mogelijk zodat ik niet opval en loop de school binnen. Ik loop naar mijn kluisje en pak de boeken van de les die ik nu heb. Gelukkig heb ik vandaag maar vijf uur les. Ik steek de boeken in mijn schooltas en loop naar het klaslokaal.
Doordat ik niet oplet waar ik loop bots ik tegen iemand op. "Kijk toch uit waar je loopt!" Schreeuwt iemand. Ik moet me inhouden om niet terug te roepen.
"H-het spijt me." Stotter ik. Ik zie dat ik tegen Kyle, de badboy van onze school, ben gebotst. "Loop maar terug door, nerd." Sist hij. Ik knik en loop door naar mijn lokaal. Wat haat ik die gast.Na 5 uren school ben ik eindelijk uit. Ik heb niet echt vrienden. Ik had er wel één, Amelie, maar ze is verhuisd van hier (Dallas) naar duitsland. Haar vader kreeg promotie dus gingen ze daar wonen. Als ik thuis aankom zie ik dat er een brief voor mij is.
Ik scheur het open en lees het.Beste Hailey Crime
Uw ouders hebben ons veel over u verteld. Dat u zegt dat u een 'nerd' bent.
Wij willen uw leven totaal veranderen, in de positieve zin natuurlijk.
Een nieuwe look, karakter als u wilt.
Als u interesse hebt kom dan morgen na school naar het Fox Academy het ligt op de (..)
We verwachten u morgen.Groet.
Mr. ShinelDit is mijn kans om mijn leven te veranderen! Ik vind het wel raar van mijn ouders maar oke. Ik zal morgen gaan.
Nobody will mess with me any longer.
JE LEEST
The Change
Teen FictionHailey is een slim meisje, ze haalt goede cijfers en is stil en verlegen. Ze noemen haar een nerd en kijken niet naar haar om. Maar ze heeft genoeg van dat saaie leventje en wil veranderen. Een vereniging nodigt haar uit. Ze gaat er naartoe en ze ve...