Pov. Kyle
"Damn ze is hot!" Zegt Thomas. Ik Thomas en Logan zijn bij mijn thuis aan het chillen. Het onderwerp nu is: Hailey
"Wisten jullie dat ze zo al was? Maar dat ze veranderde in een 'nerd'." Vraag ik. Ze knikken. "We hebben paar jongens ondervraagd. Ze was de Badgirl op school met het groepje van Nick. De jongens begonnen ook te vertellen hoe goed ze wel niet is in bed ofzo. Dus wij vroegen: waar hebben jullie het over? En ze zeiden dat ze het wel met elke jongen had gedaan." Zegt Logan.
Ik kijk hem verbaasd aan. Maar begin dan te grijnzen. "Ik wil wel voelen hoe goed ze is." Knipoog ik. Logan rolt met zijn ogen en Thomas grijnst. Ik bekijk Logan onderzoekend. "Zeg me niet dat je wat voor haar voel..." Zeg ik. Hij bloost een beetje en kijkt naar beneden. Thomas maakt juich geluidjes en geeft hem een stomp tegen zijn schouder.
"Wedden dat ze niet voor jou zal vallen." Zeg ik om hem te plagen. "Ze heeft anders mij haar nummer gegeven." Zegt hij terug. Ik krijg ineens een plan binnen. "We gaan wedden." juicht Thomas als hij me ziet.
"Als je haar krijgt, geef ik je mijn Mustang." Zeg ik. Hij kijkt op en kijkt verbaasd. "Maar ik hou van haar, dat kan ik toch niet op spel zetten." Zegt hij. Ik lach schamper. "Ze weet het niet + je krijgt haar zoals je wou met een cadeautje." Zeg ik. Hij twijfelt even en neemt dan mijn hand aan die ik had uit gestoken."En als ze in de tussen tijd met mij in bed heeft gedoken, moet je niet komen boos worden." Zeg ik met een grijns. Aan zijn gezicht te zien is hij boos en een beetje jaloers, omdat ik iedereen krijg.
Pov. Hailey
Het is de volgende dag en ik loop de school binnen. Weer kijkt iedereen me aan maar ik ben het al gewoon. Soms knipoog ik naar een jongen waardoor zijn vrienden beginnen te joelen en hem een vriendschappelijke stomp geven. Ik schud lachend mijn hoofd en open mijn kluisje.
"Hellow sunshine." Zegt iemand die naast me tegen de kluisjes komt leunen. "Hellow handsome." Zeg ik. Logan lacht. We praten even tot iemand een arm om me heen legt. "En zij is niet geïntereseerd." Zegt die persoon. "Nick, hij is Niet zoals Kyle." Zeg ik tegen hem. Ik draai me naar hem om, geef hem een kusje op de wang en draai me terug om. Dat doe ik meestal wel.
Ik zie Logan Nick aankijken. "Oke, maar jij komt nu met míj mee." Zegt hij en trekt me mee."Is iemand jaloeerrrss?" Vraag ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel. Hij grinnikt. "Nee. Ik bescherm je gewoon." Zegt hij. Ik knuffel hem. "Dat is bij Logan niet nodig Prins." Zeg ik in zijn T-shirt. "Dat weet ik. But you never know Princess." Zegt hij. Ik kijk op en zie hem glimlachen. Ik glimlach terug en we lopen naar de anderen.
"Hallo allemaal." Zeg ik vrolijk. Ik ontvang begroetingen terug en ga zitten in het gras. Ons plek is bij de boom achter de speelplaats in het gras. Het is lekker rustig hier. "Kate? Een geheime bron heeft me verteld dat iemand je aanbid." Zeg ik fluisterend en wiebel terug met mijn wenkbrauw. Ze word een beetje rood. "Oehhhh. Who is the lucky guy?" Vraag ik. Ze word nog roder. "Cipe.." Zegt ze bijna onhoorbaar. Mijn ogen worden groot en ik spring op haar. "Kate krijgt binnenkort een vriendje." Zing ik. Nila komt gezellig meedoen en springt op mij. Samen beginnen wij te zingen.
De bel verstoord ons momentje en we gaan van elkaar af. Op naar de les....
==========================
Hyyyyyyy, ik ben aangekomen in Armenië! Whoohoo vakantie🎉😂Ik zal proberen om altijd te uploaden maar het kan zijn dat ik soms op een andere dag upload.
Vote and comment❤️
Teenwolf_Sciles_
Cxxxxxxp
JE LEEST
The Change
Fiksi RemajaHailey is een slim meisje, ze haalt goede cijfers en is stil en verlegen. Ze noemen haar een nerd en kijken niet naar haar om. Maar ze heeft genoeg van dat saaie leventje en wil veranderen. Een vereniging nodigt haar uit. Ze gaat er naartoe en ze ve...