Hoofdstuk 21

1.8K 93 22
                                    

Pov. Kyle

"Kennen jullie Bethy? Dat ene meisje van Frans." Zegt Logan opeens. Ik kijk hem aan. "Ja, waarom?" Vraag ik. We zitten op de bank in de woonkamer van mijn huis. Thomas kijkt Logan onderzoekend aan en ik zie dat Logan bloost. Thomas grijnst en begint met zijn wenkbrauwen te wiebelen. "Heeft onze kleine Logie een crush?" Vraagt hij plagerig. "Nee!" Zegt Logan snel. "Zo te zien ben je over Hailey." Zeg ik en neem een slok van mijn glas met cola. Hij haalt zijn schouders op en knikt.

"Ik maak toch geen kans, je ziet meteen dat ze met Nick zal eindigen." Zegt hij. Ik kijk hem met een wenkbrauw omhoog aan. "Hoe bedoel je?" Vraag ik. "Gast! Dat je het niet ziet! Ze zijn 24/7 samen! Natuurlijk krijgen die twee iets." Zegt Thomas.
"Over mijn lijk." Zeg ik en herinner me de woorden die ze tegen me zei.

"Dit is nog maar het begin babe. Ik krijg je. Je zal voor me vallen." Zeg ik tegen Hailey. Haar handen heb ik tegen de muur gepind en mijn lichaam drukt tegen de hare.
"Ik dacht eerder dat jij voor mij zal vallen." Zegt ze sluw terug. Ik kijk haar in haar ogen aan en ze begint te grijnzen. "The game just started baby." Zegt ze zoet.

"Zij zal voor me vallen, ik niet voor haar." Zeg ik tegen mezelf, de jongens kijken me verward aan. "Waar heb je het over?" Vragen ze. Ik grijns. "Dat zullen jullie wel zien." Zeg ik.





Pov. Hailey

Payne, Cipe, Kate en Nila vonden de ijssalon echt geweldig! Was ook te verwachten. Momenteel lig ik op de bank door de zenders te zappen. Mijn vader komt de woonkamer binnengelopen en duwt mijn voeten aan de kant en gaat ook zitten. Lachend leg ik mijn voeten op zijn schoot. "Wat kijken we?" Vraagt hij. "Kies jij maar." Zeg ik en geef hem de afstandsbediening. Hij zapt een beetje en stopt dan bij een serie. 'Wie is de mol'. (A/N, IK HOU VAN DIE SERIE)
Ik denk meteen aan mama. We keken het altijd samen. Ik, mama en papa. We zaten dan met eten op de bank en discussiërden over wie de mol kon zijn.

"We zetten de traditie voort. Mama kijkt vanuit de hemel mee." Zegt mijn vader. Ik knik droevig. Mijn vader zet de serie op pauze en loopt naar de keuken. Ik zet me recht en na 10 minuutjes komt mijn vader terug de woonkamer binnen met twee borden spaghetti. Ik glimlach en neem een bord aan. Hij brengt ook nog 2 glazen cola en zet Wie Is De Mol terug aan.
We beginnen te eten en te kijken. Ondertussen lachen we soms om wat er gebeurt of discussiëren we over wie we verdenken van de mol.

{...}

"Ik ga slapen pap. Slaapwel." Zeg ik en geef hem een kus op de wang. "Slaapwel." Zegt hij terug. Ik loop de trap op naar boven en wissel mijn kleren om in mijn pyjama. Ik kruip in mijn dekens en net als ik mijn ogen wil dicht doen, maakt mijn mobiel een geluidje. Ik zucht en graai naar mijn mobiel op mijn nachtkastje.

Kyle: The game just started baby😉

Huh? Er schiet een flashback door me heen. De nacht na het feest. Ik grijns en begin te typen.

Me: Wacht maar af🤗
Goodnight xx

Kyle: Goodnight babe xxx

Ik sluit mijn mobiel af en leg het weg.
Ik kruip verder onder de dekens en sluit mijn ogen weer. Net opdat moment krijg ik weer een berichtje. "What the fuck is er nu weer." Grom ik en neem mijn mobiel weer. Als ik zie dat het van Nick afkomstig is glimlach ik.

Nick: Goodnight little prinses! ❤️
Sweet dreams. Ps. Kun je me morgen komen ophalen?😁
Slaapwel❤️

Ik grinnik en type een bericht terug.

Me: Goodnight big Prins❤️
Ik zal er zijn😂❤️

Lachend sluit ik mijn mobiel weer af en leg het weg. Een gevoel bekruipt me maar ik laat het. Ik ben te slaperig om erover na te denken.
Glimlachend val ik in slaap.

The ChangeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu