Pov. Logan
"Hey Bethy." Zeg ik en leun tegen het kluisje naast haar kluisje. Ze kijkt geschokt om en als ze me ziet begint ze te blozen. "Hey Logan." Zegt ze schattig. Ik grijns en bekijk haar even kort. Een donkergroene broek met een witte trui en witte schoenen.
"Ik vroeg me af of je misschien met me op date wou?" Vraag ik nu iets onzekerder. Ze kijkt me verbaasd aan. Ze opent haar mond en klapt hem meteen weer dicht. "Het spijt me. Ik moest het niet vragen." Antwoord ik teleurgesteld.Domme ik, domme domme ik.
Ik kijk naar beneden en loop weg. Ik hoor dat ze haar kluisje dichtslaat en dat ze begint te rennen. Ze pakt mijn pols vast en ik draai me om. Met hoop kijk ik in haar prachtige zwarte ogen. Haar blonde haar wappert doordat ze liep. Ze is zo mooi.
"I-ik wil graag met je op date." Antwoord ze verlegen. Ik krijg een bigsmile op mijn face waardoor ze ook moet glimlachen. "Ik haal je op om 19 uur." Zeg ik en kus haar wang. Haar een beetje verbaasd achterlatend loop ik huppelend weg. HUPPELEN IS COOL!
Ik voel dat iemand naast me komt huppelen. Ik zie Hailey naast me en begin te lachen. Ik stop en ze stopt ook. Ze wiebelt met haar wenkbrauwen. "Heeft Logie Pogie een date met Bethy Pethy?" Vraagt ze en schiet in de lach om haar eigen. Ik rol met mijn ogen en kijk haar geamuseerd aan. "Jup." Zeg ik en kijk trots. "Ik ben blij voor je!" Zegt ze en geeft me een knuffel."Wat doe jij hier trouwens, moet je niet in de les zitten?" Vraag ik aan haar. Ze haalt haar schouders op. "Nu je het zegt, eigenlijk wel." Zegt ze. "Maar ik heb geen zin, dus ga ik maar met mijn goede vriend praten." Zegt ze. "Ohja? En wie is die goede vriend dan? Ik wil die knappe man wel ontmoeten." Antwoord ik, wetend dat ze het over mij heeft. Ik probeer nonchalant mijn jasje goed te doen, wat me ook lukt voor de eerste keer. Ze lacht en geeft me een stomp. "Je bent nog geen man. Er groeit nog geen haar." Zegt ze en prikt met haar vinger in mijn borst. Ik laat een geschokt kreetje los. "Je kwets Junior Logan!" Zeg ik en sla mijn jas beter over mijn borstkast. Hailey schiet weer in de lach en houdt het niet meer vol. Ze valt op de grond en lacht verder. Ik kijk haar droog aan en begin weg te wandelen. "Hey! Laat me niet alleen jij oetlul!" Roept ze en rent achter me aan. Ik grijns en begin te rennen. Ik kijk achter me en ze kijkt me uitdagend aan. Ze springt en beland op mijn rug. Samen vallen we op de grond en beginnen te lachen. We zien ineens twee herenschoenen naast ons hoofd. We geven elkaar een blik en kijken langzaam naar boven. Meneer Kakun, oftewel Meneer Kak.
"Wat doen jullie op de grond als ik vragen mag?" Vraagt hij. Hailey neemt het woord. "Ziet u meneer, eigenlijk mag u het niet vragen. Maar laat ik is beleefd zijn en antwoorden: ik weet het niet. Zwarte magie nam ons over." Zegt ze. Ik sla mijn hand voor mijn mond om niet weer in lachen uit te barsten. Ik ga snel staan en trek haar ook recht. Meneer Kak kijkt ons woendend aan. Hailey geeft me een blik en ik knik. Ze springt snel op mijn rug en ik ren weg. "Daag Meneer Kak! Ik bedoel Kakun!" Roept ze nog. Ik begin te lachen en hoor Meneer Kakun ons nog na roepen.
Aangekomen op een veilige plek zonder leerkrachten springt ze van me af en ik geef haar een high-five. "Dat was hilarisch!" Zeg ik en we lachen allebei.
"Moeten we vaker doen!" Zegt ze voordat ze een klas binnenloopt. Zotezien ben ik naar haar lokaal gelopen. Wauw.
========================
BEDANKT VOOR 30k !!❤️❤️❤️❤️❤️
Luff ya guys💗
Vote and comment!💙
Teenwolf_Sciles_
Cxxxx
JE LEEST
The Change
Novela JuvenilHailey is een slim meisje, ze haalt goede cijfers en is stil en verlegen. Ze noemen haar een nerd en kijken niet naar haar om. Maar ze heeft genoeg van dat saaie leventje en wil veranderen. Een vereniging nodigt haar uit. Ze gaat er naartoe en ze ve...