Pov. Hailey
Ik loop mijn inloopkast binnen en ga naar het rek met jurkjes. Ik kies een mintgroen, kort jurkje uit en pak nog witte hakken en een wit tasje.
Ik loop naar de badkamer waar ik een douche neem. Ik doe mijn ondergoed aan en een badjas. Ik begin mijn haren te krullen en doe mijn make-up, dat bestaat uit: mascara, eyeliner en roze lippenstift. Ik loop terug naar mijn kamer waar ik me omkleed in mijn jurk. Ik doe nog wat sieraden aan en mijn hakken. Ik stop mijn gsm in mijn tas samen met mijn sleutels en lippenstift.Ik loop de woonkamer binnen waar ik mijn ouders zie. "Je ziet er prachtig uit liefje!" Zegt mijn moeder. Ik glimlach en ga zitten. Als de bel gaat sta ik op en loop naar de voordeur. Als ik de deur open zie ik Kyle staan. In pak. Damnnnnn!
"Hey." Groet ik. "Je ziet er prachtig uit babe." Zegt hij. Ik bloos en laat hem binnen.
"Mam, pap. Dit is Kyle. Nick kon niet mee dus hij komt mee. En neeeeeee, hij is mijn vriendje niet!" Zeg ik snel. Mijn ouders grinniken. "Trouwens. Jullie gaan met een andere auto. Je gaat zeker eerder weg?" Vraagt mijn vader. Ik knik. "Jup. Ik blijf daar niet lang." Zeg ik grinnikend.
"Kom Kyle." Zeg ik en trek hem mee naar de garage. "Welke auto?" Vraag ik. Hij kijkt rond en zijn oog valt op mijn legergroene lamborghini. "I want that Lambo." Zegt hij bewonderend. "Ik rijd." Zeg ik knipogend.
We stappen in en ik rijd de garage uit. Mijn ouders zitten in de nieuwe Audi. Mijn vader toetert en rijd weg. Ik toeter ook, wat echt een luide klank is, en scheur achter ze aan. "Mag ik op de terugweg rijden? Pleaaaaaaseee?" Vraagt Kyle. "Als er maar niks met mijn baby gebeurt." Zeg ik. "Rustig maar. Er gebeurd niks met mij." zegt hij knipogend. "Ik had het over de lambo, sukkel." Zeg ik grinnikend.Aangekomen parkeer ik de auto en stappen we uit. "Oke Kyle. Je bent al naar dit soort feestjes geweest, maar dit is een tikkeltje anders. Geen badboy gedoe. En als er meisjes bij je komen plakken, kom je direct naar me toe. Begrepen?" Vraag ik. Hij knikt. Hij houd zijn arm omhoog en ik haak mijn arm erin. Zo lopen we naar binnen.
Mijn ouders lopen meteen naar andere mensen en ik loop met Kyle naar de drinktafel. We nemen allebei iets met alcohol en gaan aan een tafeltje staan.
Als ik iemand bekend zie stoot ik Kyle aan. "Zie je die jongen met zwart haar?" Vraag ik. "Met dat wit pak? Ja." Zegt hij. "Dat is die gast waar ik het over had. Ohnee. Hij komt hier naartoe!" Zeg ik vol afschuw."Hallo Hailey." Zegt Paul met zijn bekakte stem. "Paul." Zeg ik geïriteerd. "Waar is je vriendje Nick?" Vraagt hij met een grijns. "Het is al een tijdje uit." Zeg ik en recht mijn rug. "En is déze jongen, is jou nieuw vriendje? Geef maar gewoon eerlijk toe. Je probeert mij jaloers te maken." Zegt Paul. Ik zie dat Kyle geïriteerd raakt. "Luister vriend. Hailey is van míj, begrepen? Als je haar niet met rust laat ben je nog lang niet jarig." Zegt Kyle dreigend. Paul gooit zijn handen in de lucht. "Ik ben al weg. Maar Hailey, je zal wel voor me vallen." Zegt Paul nog voordat hij vertrekt.
"Ik val liever voor een kont-aap dan voor een bekakte wannabe!" Roep ik hem nog na. Sommige mensen kijken ons grijnzend aan. Paul stopt kwaad en loopt terug mijn richting uit. Kyle komt beschermend voor me staan en geeft Paul een vuist tegen zijn kaak. Hij pakt mijn arm en trekt me mee, weg van deze mensen.
"Ik had nooit durven dromen dit te zeggen, maar bedankt!" Zeg ik tegen hem als we tegen de muur leunen. "Graaggedaan. Zo'n hopeloose jongetjes moeten maar leren waar de grens is." Zegt Kyle."Weetje, ik ben blij dat je vandaag je niet als dé badboy van de school hebt gedragen." Zeg ik na een tijdje. Kyle grijnst en komt voor me staan. Hij pint mijn armen boven me tegen de muur. "Had ik dat maar liever niet gezegd." Zucht ik. "Geef nou gewoon toe dat je voor me valt." Zegt hij. "Dat zal nooit gebeuren." Zeg ik. Hij scant mijn lichaam. Ik voel me best ongemakkelijk nu.
"Babe, ik wil je. Nu." Zegt hij vol met lust. Hij pakt me terug en duwt me tegen de andere muur. Hij pint zijn handen naast me zodat ik niet weg kan.
"En ik jou niet." Zeg ik. Hij begint kusjes te geven van mijn kaak naar mijn nek. Als ik eerlijk moet zijn, voelt dit fijn.Oke. No no no no. Niet zo denken. Stop!
"Dit is nog maar het begin babe. Ik krijg je. Je zal voor me vallen." Zegt hij.
"Ik dacht eerder dat jij voor mij zal vallen." Zeg ik sluw. Kyle kijkt me aan en ik begin te grijnzen. "The game just started baby." Zeg ik lief met een grijns.=========================
Haaayyyyy. Heyyy
Hoe gaat het? Perfect. Met u?
Geweldig!Oke ik ben hyper. IDK WHY
Soooo. Wat vinden jullie van dit hoofdstuk?
Let me know❤️
Vote and comment!💕
Teenwolf_Sciles_
Cxxxxx
JE LEEST
The Change
Teen FictionHailey is een slim meisje, ze haalt goede cijfers en is stil en verlegen. Ze noemen haar een nerd en kijken niet naar haar om. Maar ze heeft genoeg van dat saaie leventje en wil veranderen. Een vereniging nodigt haar uit. Ze gaat er naartoe en ze ve...