Hoofdstuk 5

3.3K 133 28
                                    

Pov. Hailey

We hebben nu Engels. We moeten weer in onze groepjes werken. Nick komt naast me zitten en ik glimlach. Even later komt Kyle ook.

"Hebben jullie de info opgezocht dat ik zei?" Vraag ik. Ze knikken allebei. "Goed, dan gaat we het nu in 1 zetten."

Na al 10 minuten is Nick het al beu.
"Pffff. Zo stom, kunnen we niets anders doen en dit later?" Vraagt hij. Ik zucht.
"Eerlijk gezegd heb ik hier ook geen zin in." Zeg ik. "We stoppen." Zegt Kyle.
Ik en Nick knikken.
Ik draai me om naar Nick en kijk hem aan. "Nee, niet die blik alsjeblieft." Zegt hij als ik hem glunderend aankijk.
Ik begin hevig te knikken. Hij schud hevig zijn hoofd.
"Wat gebeurd hier?" Vraagt Kyle. Ik kijk hem dan ook aan met dezelfde blik. Nick pakt mijn hoofd en draait hem zijn richting uit. "Nee. We gaan dat niet doen." Zegt hij.

Ik zet mijn puppy oogjes op. "je weet dat ik daar niet tegen kan!" Zegt hij. Ik kijk hem doordringend aan. Hij wilt wegkijken maar ik draai zijn hoofd om.
"Oke, goed dan." Zegt hij uiteindelijk. Ik juich en knuffel hem. "Ik trakteer." Zeg ik blij. "Nonononono. De heer, ik dus, trakteer." Zegt hij. Ik haal mijn schouders op.

Gratis ijs, daar zeg ik geen nee tegen.

"Mag ik weten wat jullie gaan doen?" Vraagt Kyle ongeduldig. Ik kijk Nick aan en hij mij. We schudden allebei onze hoofd naar elkaar.
Dan draaien we onze hoofden tegelijk naar Kyle en zeggen: "Naaaahhhh."
"Ah! Komop!" Zegt Kyle. "Trouwens dat was eng." Zegt hij doelend over dat we alles tegelijk deden. Ik grinnik samen met Nick.
"Oke oke. We gaan naar een speciaal ijssalon." Zeg ik dan. Er gaat een twinkeling door zijn ogen bij het woord ijs.

"Houd meneer de badboy van ijs?" Vraag ik grijnzend. Hij herstelt zich snel. "Ijsjes kunnen toch geen kwaad?" Vraagt hij. Ik grinnik.
"Nick. We slaan de twee lessuren over." Zeg ik. Hij knikt. "Zoals u het wenst princess." Zegt hij met een bekakte stem. "Goed, Prins." Zeg ik op dezelfde manier terug. Een minuut later schieten we allebei in de lach.
"Waarom zit ik in deze groep." Zucht Kyle. "Omdat je van ijsjes houd." Zegt Nick waardoor ik nog harder moet lachen.

"Miss Crime, is there something you want to tell?" Vraagt de lerares. "Yes. I love Ice Cream." Zeg ik. De klas grinnikt maar de leerkracht rolt met haar ogen en laat me met rust.
"Waar is jullie 'speciale' ijssalon?" Vraagt Kyle. "Wacht wacht. Jíj komt niet mee." Zeg ik. "Ah komop! Ik wil ijs." Zegt hij met een pruillip. "Doe dat maar niet, dat helpt niet bij Hailey. Heb het al vaak geprobeerd, alleen 1 ding helpt." Zegt nick
Ik kijk hem met grote ogen aan. "Durf. Niet." Zeg ik. Hij schud zijn hoofd. "Ik zal het je besparen." Zegt hij waardoor ik moet grinniken.

"Jij, bent de 'badboy'. Altans voel je je zo maar ben je het niet. En jij duwt me constant tegen kluisjes. Dus, waarom zou ik jou meenemen?" Vraag ik.
"Ik beloof dat ik je niet meer tegen kluisjes zal duwen. Ik hou gewoon van ijs oké." Zegt hij. Ik kijk Nick aan. "Oke oke. Maar je gaat niet zitten stoer doen daar." Zegt Nick. Kyle schud zijn hoofd. "Dus na deze les slagen we de 2 lesuren over?" Vraagt hij met een grijns. Ik knik.
"Badgirl staat jou wel." Zegt Kyle nog steeds grijnzend. Ik rol met mijn ogen. "Ik kan nog steeds zeggen dat je niet mee mag." Zeg ik. Hij steekt zijn handen in de lucht van overgave.





Pov. Kyle

"Met welke wagen gaan we?" Vraag ik.
Ik zie Nick en Hailey grijnzen naar elkaar. "Ik moet eerst naar huis, dus we gaan naar mijn auto." Zegt Hailey. Ik knik. We stappen in in haar auto en rijden naar haar huis.
Ze stopt voor een villa. Ongeveer hetzelfde als die van mij.

We stappen uit en ze rijd de auto naar de garage. Als ik er binnen kom kan ik mijn ogen niet geloven. "Hailey. What the fuck! Ik droom van deze auto's!" Zeg ik. Nick slaat tegen mijn schouder. "Van die Lamborghini zijn er maar twee gemaakt." Zegt hij terwijl hij wijst naar een Lamborghini. "En zij heeft er één kunnen betalen?" Vraag ik verbaasd. "Nope. Alle twee. Ze heeft er eentje mij als cadeau gegeven op mijn verjaardag." Zegt hij. Ik draai me om naar hem. "Woowww." Kan ik alleen maar zeggen.
"Is meneer Badboy uitgekeken?" Vraagt Hailey als ze van een ander kamer komt met twee sleutels. Ze gooit er 1 naar Nick die hem behendig op pakt. "Kom." Zegt ze.

Ik stap de andere kamer, die een 2de garage blijkt te zijn, in en zie een collectie van motors. "Waaaauuuww. Hailey. Dit is geweldig!" Zeg ik terwijl ik met mijn hand over de motoren glijd. Bij de laatste slaat ze mijn hand weg. Het is een hele coole motor; wit met zwart en een gaaf stijl. "Deze, is alleen van mij. Raak die niet aan." Zegt ze streng.
Ik knik alleen maar. Ik begin haar steeds leuker te vinden.

Wacht, wat? Nee je vind haar niet leuk. Gewoon voor in bed en misschien voor een motor.

"Welke wil je?" Vraagt ze. Ik kijk haar verbaasd aan en wil net antwoorden als Nick mij stoort. "Hailey! Waar is Flashy?" Vraagt hij.
"Omdat er een paar krassen opzaten die groot waren heb ik het een make-over gegeven." Zegt Hailey met een knipoog. We kijken haar allebei verbaasd aan. Ze gaat een kamertje in en komt dan met een flashy groen met zwart, motor. Nick's mond staat open van blijdschap. "Oh my God. Hailey je bent de beste!" Roept hij als hij de motor begint te bekijken en aan te raken.

"Graaggedaan! En Kyle welk wil jij?" Vraagt ze. Ik kijk naar de motors en kies uiteindelijk een zwart met rood motor. "Deze is gaaf." Zeg ik. Ze gooit me een sleutel en stapt dan op haar eigen motor, die ik persoonlijk heel gaaf vind.
Ik en Nick stappen ook op. We doen onze helmen op. Iedereen heeft zwart met een tintje van de kleur van de motor die ze rijden.

Nick en Hailey beginnen te rijden en ik rijd achter hun aan tot ik naast hun ben. Hailey ziet er best sexy uit zo. Wat? Ik blijf een man...
Na een paar minuten rijden, doet Nick een wilie op de motor.
Ik doe hem na maar langer. Dan doet Hailey iets waardoor ik echt versteld sta.
Ze doet een wilie en draait in het rond waarna ze even in de lucht vliegt en terug op de grond valt.

De rest van de rit waren we aan het kloten.

Aangekomen bij een plek die ik totaal niet ken stappen we af. Ik zie alleen maar bomen. "Waar zijn we? Ik zie geen ijssalon?" Zeg ik.
"Wacht af." Zeggen Hailey en Nick tegelijk.

We lopen het bos in en slaan een paar wegen in. Ze stoppen en ik bots bijna tegen hun. Als ik voor me kijk ben ik helemaal overdonderd.









===========================
Helluwww. Lang hoofdstuk omdat het lang duurde dat ik update.
Ik ben op vakantie dus kan ik niet snel schrijven, sorry.



Loveee❤️

Teenwolf_Sciles_
Cxxxxxx

The ChangeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu