Pov. Hailey
"Vandaag naar de club?" Vraagt Kate. Nila, Nick, Payne, Cipe en ik knikken goedkeurend. "De jurkjes aandoen hé!" Zegt Nila tegen Kate en mij. Ik knik lachend. "Je gaat je jurkje toch showen, babe?" Vraagt Cipe aan Kate. Kate knipoogt. "Ieuw! We hoeven jullie geflirt niet te zien!" Roept Nila. We beginnen te lachen.
{...}
"Wil je mijn haar doen?" Vraagt Nila aan mij. Ik knik. Ze gaat zitten op mijn stoel voor mijn kaptafel. We zijn allemaal (Nila, Kate en Hailey) bij mij thuis om ons klaar te maken. Ik kam Nila's haar zodat alle klitten weg zijn en begin dat met het krullen van haar haar. Als alle plukjes gekruld zijn maak ik een paar plukjes vast aan de zijkant van haar hoofd. "Klaar." Zeg ik. "Bedankt." Zegt ze. "En nu de mijne." Zegt Kate en komt zitten. Ik lach. Ik kam haar haren en stijl het dan. De bovenste plukken doe ik bij één en maak het een soortvan messy-dot. "Ooh, dankje!" Zegt Kate. Ik glimlach. "Ik ga je make-up doen." Zegt ze. Ik knik en nu is het mijn beurt om te gaan zitten. Nila doet haar eigen make-up. Kate had haar make-up al gedaan. Ons kleding hebben we nog niet aan, we hebben allemaal onesies aan. Kate doet een klein laagje foundation op mijn gezicht. Daarna doet ze mascara bij me op en oogschaduw. Ze pakt een rode lippenstift en smeert het op mijn lippen. Ze werkt haar kunstwerk af door met eyeliner een wing te tekenen bij mijn oog. "Done." Zegt ze en ik kijk in de spiegel. Het is heel mooi geworden. "Bedankt!" Zeg ik.
"En nu gaan we ons aankleden!" Zegt Nila. Ik pak onze jurkjes uit mijn kast. Ik had hun jurkjes bij mij opgehangen omdat we al gepland hadden om bij mij ons klaar te maken. We kleden ons aan. "Girls, you look hot." Zeg ik grijnsend. "Kijk naar je eigen!" Zegt Kate. Ik glimlach. We maken snel nog een paar foto's. We pakken onze handtassen waar alle nodige dingen inzitten en lopen mijn huis uit. We stappen in in mijn auto en ik scheur weg.
Aangekomen haken we onze armen in elkaar en lopen de club in. Veel mensen kijken ons aan. We lopen naar de bar waar we wat te drinken bestellen. We voelen ineens een hand op onze schouders. Op die van Kate Cipe, op die van Nila Parker en op die van mij Nick. "Hey!" Zeg ik. Hij komt voor me zitten en glimlacht. "Je ziet er prachtig uit Hailey." Zegt hij. Ik bloos. "Bedankt." Zeg ik. Nick besteld ook wat te drinken. Als iedereen hun drankjes opheeft lopen we naar de dansvloer.
We zijn allemaal een beetje aangeschoten door de drankjes. Iedereen is lekker aan het dansen. Als er een rustig liedje opkomt sla ik mijn armen rond Nick's nek en leg mijn hoofd op zijn borst. Zijn handen zijn geslagen rond mijn middel. Ik zie Nila en Kate hetzelfde staan bij Cipe en Parker.
{...}
Ik ben iedereen kwijt. Kate is volgensmij samen met Cipe weg. Nick is met een meisje aan het zoenen en Nila en Parker zijn ergens in de mensenmassa. Ik ben al aardig dronken. Ik word ineens tegen de muur gedrukt en kijk in het grijnsende gezicht van Kyle. "Dag Hailey." Zegt hij. Hij begint kusjes te geven in mijn nek. Ik kreun als hij begint te zuigen aan een plekje. Hij grijnst tegen mijn huid aan. Ik pak zijn gezicht vast en druk mijn lippen op die van hem. Ik ben zo dronken.
Hij gaat erin mee en legt zijn handen op mijn kont. Mijn armen liggen in zijn nek en trekken soms aan zijn haren
"Naar mijn huis." Murmel ik tussen het zoenen door. Hij stopt en kijkt me aan. Ik pak zijn hand en trek hem mee naar mijn auto.
We stappen in en ik rijd weg. Thuis aangekomen duwt Kyle me tegen de muur nadat ik de deur dicht heb gedaan. Hij begint me te zoenen. Ik trek zijn jas uit en gooi het ergens neer.We worden verstoord door mijn mobiel die afgaat. Ik zucht en neem op.
"Hailey? Waar ben je? Zeg niet dat je met Kyle bent!" Hoor ik Nick aan de andere kant. "Ik ben thuis. En ja ik ben met Kyle." Zeg ik en hou mijn hand op mijn voorhoofd omdat ik hoofdpijn heb. "Je gaat niet weer neuken met hem. Ga allebei gewoon slapen. Ik kom je morgen ophalen." Zegt Nick en hangt dan af."Heb je een aspirine?" Vraagt Kyle. Hij heeft zotezien ook hoofdpijn. Ik knik en loop naar de keuken. Ik vul twee glazen met water. Ik geef één aan hem samen met een aspirine. We drinken het allebei op. "We gaan gewoon slapen." Gaap ik. Hij knikt en volgt me naar boven. Ik kleed me uit en ga in bed liggen. Kyle kijkt me aan. "Je hebt me al naakt gezien. Kom slapen." Zucht ik. Hij knikt en kleed zich ook uit. Hij komt naast me liggen en ik nestel mezelf tegen hem aan. Hij slaat zijn arm om me heen en we vallen in slaap.
===========================
Sorry dat ik niet had geupdate!
Ik zit in mijn examenperiode en heb het druk! Ik eindig pas 19december😕Vote and comment❤️
Teenwolf_Sciles_
Cxxxxxx
JE LEEST
The Change
Teen FictionHailey is een slim meisje, ze haalt goede cijfers en is stil en verlegen. Ze noemen haar een nerd en kijken niet naar haar om. Maar ze heeft genoeg van dat saaie leventje en wil veranderen. Een vereniging nodigt haar uit. Ze gaat er naartoe en ze ve...