Pov. Kyle
Ik word wakker door een beweging naast me. Ik open slaperig mijn ogen en kijk opzij. Weer iemand van een one-night stand. Ik stap uit bed en kleed me aan. 13uur. Ik pak mijn spullen en verlaat het huis nadat ik mijn standaard briefje heb geschreven.
Hey babe.
Je was geweldig.
Het blijft spijtig maar voor een keer!
Sorry babe
X KyleIk zucht en wrijf in mijn ogen terwijl ik instap in mijn auto. Ik start hem op en pak mijn mobiel erbij. 5 gemiste oproepen. Alle 5 van mijn moeder. Ik klik op het bel icoontje en begin ondertussen te rijden.
"Kyle? Waar ben je? Je broer wacht hier al 1uur." Zegt mijn moeder zodra ze opneemt. Shit, helemaal vergeten!
"Ik ben onderweg." Zeg ik en hang op."Dag mam." Zeg ik en geef haar een kus. Ik geef mijn broer een bro-hug. "Gaan we?" Vraagt Dennis, mijn broer. Ik knik. We lopen het huis uit richting zijn auto. Hij start hem op en begint te rijden. "Klaar voor je bokswedstrijd?" Vraagt hij en ik knik.
Aangekomen stappen we allebei uit en lopen de zaal binnen. "Aah! Wie we daar hebben! Ga je snel omkleden. Je begint binnen 5 minuten." Zegt mijn trainer. Ik knik en loop naar de kleedkamers. Uit mijn locker pak ik een sportbroekje, boks handschoenen en een plastic ding dat in mijn mond moet. Ik kleed me om en doe snel nog mijn sportschoenen aan. Ik loop de kleedkamer uit richting de ring. Ik spring erin en stop het plastic ding in mijn mond. Ook doe ik mijn handschoenen aan. Een brede gast springt de ring in. Mijn broer masseert mijn schouders en mijn trainer zegt allemaal dingen tegen mij. Ik knik. Een belsignaal volgt.
{...}
Na 2 jongens te verslagen hebben plof ik neer in de kleedkamer. Ik drink mijn water in één keer leeg. Mijn broer gooit me een handdoek toe. "Bedankt." Zeg ik dep het op mijn gezicht. "Je hebt het goed gedaan. €500 in de pocket." Zegt hij. Ik grinnik. "Hoe gaat het met Elizabeth?" Vraag ik. Elizabeth is de vrouw van mijn broer. Hij is 25.
"Goed. We komen wel een keer langs." Zegt hij en ik knik. "Ik ga douchen." Zeg ik terwijl ik opsta. Hij knikt en gaat zitten op de bank. Ik pak wat schone kleren en loop naar de douche's.Na een korte douche stap ik uit de douche. Aangekleed loop ik de kleedkamer terug in en wenk Dennis. Ik stop mijn kleren in mijn kluis en samen lopen we dan het gebouw uit. We stappen in in de auto en hij rijdt weg. Onderweg praten we over vanalles. Aangekomen bij mijn huis neem ik afscheid van hem en hij rijdt dan weg.
"Yo Kyle. Hoe was je wedstrijd?" Vraagt Thomas als ik binnenkom. "Wat doe je hier?" Vraag ik. Als ik de woonkamer binnenkom zie ik ook Logan, met zijn voeten gestrekt, op tafel zitten op de bank. "Op jou wachten. Het is game avond." Zegt Logan. "Oh." Zeg ik alleen maar.
Ik gooi mijn spullen in de hoek van de kamer en gooi mijn sleutels op de tafel.
Thomas start de playstation op.
"Let the best win." Zegt Thomas grijnsend als FIFA in het beeld komt.
JE LEEST
The Change
Roman pour AdolescentsHailey is een slim meisje, ze haalt goede cijfers en is stil en verlegen. Ze noemen haar een nerd en kijken niet naar haar om. Maar ze heeft genoeg van dat saaie leventje en wil veranderen. Een vereniging nodigt haar uit. Ze gaat er naartoe en ze ve...