Hoofdstuk 24

1.7K 81 21
                                    

Pov. Hailey

Ik lig lekker op de bank met mijn benen op de plek waar mijn hoofd hoort en mijn hoofd op de plek waar mijn voeten horen. Ik hoop dat jullie het snappen.
Er is een serie op tv bezig, maar ik besteed er geen aandacht aan.
Ik denk na, wat niet veel voorkomt, over vanalles.

Over Kyle. Er is veel veranderd tussen ons. Toen ik nog een 'nerd' was deed ik zijn huiswerk en nu, nu zijn we een soortvan friends with benefits? Ik weet het niet... Hij wilt me aan de haak slaan, ik zei dat het andersom ging zijn. Waarom zei ik dat zelfs? Ik zucht en ga rechtzitten.
Een gevoel gaat door me heen en ik ril. Wat was dat?

En dan denk ik nog eens over Nick.
Mijn beste vriend. Ik hou echt zielsveel van hem en ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten...
Hij betekent echt heel veel voor me.

Ik loop naar de keuken en schenk een glas water voor me in en pak een salade uit de koelkast. Ik ga aan tafel zitten en begin te eten. Een beetje gezond kan geen kwaad.

Ik neem mijn mobiel uit mijn zak en scrol door instagram. Ik krijg een berichtje van Nick op WhatsApp.

Nickie❤️: deze gast is op een date! 😏 Wish me luck prinses❤️

Een gevoel gaat door me heen en ik ril nog een keer. Wat is er vandaag met me aan de hand, gosh.

Ik: Send that girl's name, ik moet stalken om te zien of ze je waardig is😉 Good luck Prins❤️

Nickie❤️: Rebekkah Chuggington
Love ya😂❤️
(A/N WIE KENT DIE TREIN NOG?😂 of ben ik de enigste...)

Ik: Just doing my job, Love ya too😂❤️


Ik type Rebekkah's naam in op facebook en vind haar als snel, aangezien ze de enige is die zo heet met die achternaam.
Ze heeft blond haar en groene ogen en is echt heel mooi. Geen wonder dat Nick met haar uit is.
Nadat ik nog een paar dingen te weten ben gekomen leg ik mijn mobiel weg en en leg mijn bord in de vaatwasser samen met mijn glas.

Ik ga weer zuchtend zitten op de bank en kijk verveeld naar de tv. Iedereen is iets aan het doen en zie mij, ik verveel me dood.
Ik zucht geïriteerd en ga door mijn lijst met contacten. De enige die niet bezig is is Kyle... Zal ik? Tja, waarom niet?

Ik druk op het bel icoontje en wacht geduldig af. Na drie keer over te gaan neemt hij op.
"Goedemiddag mevrouw Crime. Wat leuk u te spreken! Waar heb ik het genoegen aan?" Zegt hij beleefd.
"Ik verveel me." Antwoord ik droog terug.
"Ugh Hailey! Je verpest het! Maar oké, omdat ik lief ben kom ik wel langs." Zegt hij grinnikend. Ik glimlach. "Thanks, see ya!" "Tot zo!"

Na 20 minuten is Kyle aangekomen. We ploffen neer op de bank en kijken elkaar aan. "Wat gaan we doen?" Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Jij moet me vermaken. Daarom had ik je gebeld." Zeg ik. Hij begint te grijnsen. "Ik bedoel in een manier waarbij we moeten bewegen." Zeg ik snel. Zijn grijns wordt breder. "Oh God, ik heb het er niet beter op gemaakt." Zeg ik en sla mijn hand tegen mijn voorhoofd. Kyle barst in lachen uit.

"Geen zorgen, babe. Ik weet wel iets. We kunnen gaan zwemmen?" Vraagt hij. Ik glimlach en knik. "Goed want ik heb mijn zwemkledij bij. Ga je omkleden." Zegt hij.
Ik loop naar boven, mijn kamer binnen richting mijn inloopkast. Ik pak een fel roze bikini (zie media) en kleed me uit. Net als ik mijn bikini aan heb komt Kyle binnen gelopen. Ik gil en en sla automatisch de handdoek die ik had gepakt om me heen. Ik zucht en kleed me verder aan in een broek en een blouse met een vest. "Je liet me schrikken." Zeg ik. Hij grinnikt en doet zijn T-shirt uit.
"Wat ben je aan het doen?" Vraag ik verward. "Ik kleed me ook om." Zegt hij. Ik kijk naar zijn six-pack en bijt mijn lip. Net als hij zijn onderbroek wilt uit doen stop ik hem. "Ho ho ho! Ik ga wel weg!" Zeg ik en snel me de kamer uit. "Doe maar niet alsof je hem niet wilt! Je hebt K.Junior al geproefd hoor!" Roept hij en barst in lachen uit. Ik maak een kots geluid en loop naar beneden.
Ik stop alles wat ik nodig heb in een tas inclusief handdoek en ondergoed die ik had meegegrist uit mijn inloopkast.

"Ready?" Vraagt Kyle na 5 minuten. Ik knik en trek mijn schoenen en jas aan. Hij doet zijn jas ook aan en we stappen zijn auto in.
"Zwembad met achtbanen?" Vraagt Kyle terwijl hij de navigatie aanzet. "Duh!" Zeg ik. Hij lacht en start de auto.
De auto komt in beweging en we rijden weg.

The ChangeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu