Hoofdstuk 26

1.2K 70 12
                                    

Pov. Hailey

Giechelend komt Nila naar me toe en laat me een grote bos rozen zien. "Van Payne." Zegt ze blozend. "Dat is zo schattig!" Zeg ik glimlachend. Payne komt achter haar staan en geeft haar een kus op de wang. "Wanneer word het officieel?" Vraag ik wiebelend met mijn wenkbrauwen. "Binnenkort." Knipoogt Payne waardoor Nila nog roder wordt.

"Hello people I hate!" Zegt Thomas en slaat zijn arm om me heen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Hello people I hate!" Zegt Thomas en slaat zijn arm om me heen. Ik rol met mijn ogen en sla zijn hand van mijn schouder af en ga naast Nila staan. "Wat doe je hier?" Vraagt Payne. "Hebben jullie Kyle gezien?" Vraagt hij. We schudden onze hoofden en hij loopt weer weg. "Wat een aardige gast." Zeg ik sarcastisch. "Dat weet ik toch." Zegt Logan en slaat zijn arm om me heen. "De 2de." Zucht Payne. "En wat wil jij?" Vraag ik lachend. "Ik zoek Kyle en Thomas." Zegt hij. "Thomas ging die kant op en Kyle is ergens op de wereld." Zeg ik en wijs in de richting van Thomas. "Bedankt sunshine." Zegt hij en loopt weg.
"En zometeen komt Kyle." Zegt Payne en schudt zijn hoofd. "5...4...3...2...1...." Tel ik zuchtend af. Net opdat moment voel ik weer een arm om me heen. "Kyle je vriendjes zijn daar, ze kwamen net ook langs." Zeg ik en draai me om.

"Sinds wanneer heet ik Kyle." Zegt Nick grijnsend. "Ow, ik had een perfecte timing maar met de verkeerde persoon." Lach ik naar Nila en Payne. Nick kijkt me verward aan. "De drie musketiers zoeken elkaar en 2 kwamen na elkaar naar ons toe." Leg ik uit. Hij knikt. "Waar zijn Cipe en Kate?" Vraagt hij. "Die skippen samen school." Zeg ik. "Dat komt niet goed." Zegt Nila lachend waardoor we allemaal moeten lachen.

Nila en Payne lopen samen weg en ik blijf achter met Nick. "En Nickie boy, Rebbekah hé." Zeg ik en geef hem een duwtje. Hij grinnikt en slaat weer zijn arm om me heen terwijl we verder beginnen te lopen. "Ze is een lief meisje." Zegt hij. "Dat is goed. Wanneer kan ik haar ontmoeten?" Vraag ik. Hij denkt even na. "Ik vraag het haar wel. Misschien morgen." Zegt hij en ik knik.

"Mag ik trouwens een foto van haar zien?" Zeg ik en hij knikt. Hij gaat naar instagram en laat een foto van haar zien.

"Ze is on fleek

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ze is on fleek." Zeg ik en kijk verder naar haar foto's. "Toch blijf jij mijn nummer 1." Zegt Nick. Ik glimlach en knuffel hem. "En jij de mijne." Zeg ik.
"Komaan knuffelberen, we moeten naar de les!" Roept Nila. Ik kijk naar haar en zie haar zelf knuffelen met Payne. "En dan zeg je dat je geen relatie hebt." Zeg ik grinnikend. "Kom nou." Zegt ze. Ik voeg me samen met Nick bij ze toe en traag, omdat we geen les willen, wandelen we naar de les.

The ChangeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu