Pytania do bohaterów

792 41 2
                                    

Wiem, że się spóźniłam, ale nie miałam do tego głowy, nie przedłużając zapraszam do czytania. 

Nina: Czy gdybyś była popularna przyjaźniłabyś sie z Luną?

Już przyjaźnie się z Luną, nie muszę być popularna, wolę pozostać szarym nie wyróżniającym się z tłumu człowiekiem.

Gaston: Czy ty nie widzisz rego jak bardzo podobasz sie Lunie?

Co? Ja Lunie? To są chyba jakieś żarty. Wiem, że podobam się dziewczynom, ale nie sądzę, że Lunie też.

Luna: Czy twoim zdaniem Nina powinna być z Matteo czy Gastonem?

To od niej zależy, ja chcę tylko, żeby była szczęśliwa.

Matteo: Czemu odpuściłeś sobie Lune?

Luna nigdy mi się nie podobała.

Nina:Czy gdzyby gaston niebył jednym z najpopularniejszych uczniów w szkole to miał by u ciebie szanse?

Nie, nie lubię Gastona za jego charakter, a nie dlatego, że jest popularny.

Gaston:Jak twoim zdaniem Nina spogląda na Matteo, bardziej jak na przyjaciela czy ukochanego?

Myślę, że jest nim zauroczona.

Matteo:Kto ci się tak naprawdę podoba?

Dużo dziewczyn, nie mogę wybrać jednej.

Luna:Czemu nie powiesz Gastonowi co do niego czujesz?

To nie takie proste. Zwłaszcza, że wiem, że jestem na straconej pozycji.

Luna:Czy mogłabyś ,,odczepić" się od Gastona i zostawić go Ninie ?

Wiem, że Gastonowi podoba się Nina, ale nie tak łatwo zapomnieć o kimś kogo się kocha.

Nina:Czy była byś z Gastonem gdyby nie podobałby się Lunie? 

Nie, Gaston podoba mi się jedynie pod względem jego wyglądu, niczego więcej.

Matteo: Czy pomożesz ziomkowi zdobyć Ninę?

Na razie Nina jest mi potrzebna, może później.

 Gaston: Czy będziesz walczyć o ukochaną do końca ?

Oczywiście, nie poddam się.

Matteo: Dlaczego wykorzystuje Ninę?

Trzeba umieć sobie radzić w życiu, a ja muszę poprawić swoje oceny, żeby zaliczyć semestr.

Gaston: Dlaczego zakochałeś się w l Ninie ?

Nie umiem wskazać powodu. Nina jest inna niż wszystkie dziewczyny, bardzo skromna. Pozostałe mają na twarzy tyle tapety, że mogłyby sklep budowlany otwierać. 

 Nina: Dlaczego nie Gaston tylko Matteo ?

Nie wiem, nie wybieramy osób, w których się zakochujemy. 

Do Niny: Dlaczego tak bardzo ciągnie cię do Matteo? On jest fałszywy. Nie widzisz tego?

Nie wiem, ale on nie jest fałszywy.

Pytanie do Matteo: Dlaczego sam nie możesz się wysilić i zrobić tą pracę domową bez ingerencji Niny. Jeteś okropny!

Sam nie zrobiłbym tego na dobrą ocenę. Zresztą ona sama chciała zrobić to za mnie.

Pytanie do Gastona: Czemu nie postarasz się bardziej o Ninę? To są podchody, czemu się nie postarasz?

Staram się o nią, ale ona mnie nie chce. 

Do Gastona : Dlaczego akurat Nina?

Nie wiem. Nina jest wyjątkową dziewczyną i ma coś w głowie, a nie tak jak te Barbie ze szkoły.

Do Matteo : Czemu nie znalazłeś sobie innej kujonki to wykorzystania?

Inne kujonki nie mają takiego wielkiego serca, żeby pomóc biednemu Matteo.

Do Niny : Co jest takiego złego w Gastonie?

Nie wskażę jednej cechy, ale on cały mnie odrzuca.

Do Niny: Dlaczego nie wierzy Gastonowi w sprawie oszustwa Matteo?

Gaston robił już wiele rzeczy, żebym przestała się interesować innymi chłopakami, więc dlaczego miałabym mu wierzyć?

To tyle, nie wiem kiedy rozdział, jestem w trakcie pisania.

PS Podoba wam się nowa okładka?

Apuesta|Gaston y NinaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz