6

514 75 15
                                    

Duboko u podzemlju, u svijetu skrivenom od ljudskih pogleda je sjedila ona.

U zgradi koja se izdvajala od ostalih, na tronu, u bezobrazno kratkoj crnoj haljinici i štiklama. Izgledala je kao milijun dolara čiste ljepote. Doduše, točniji izraz bi bio milijun dolara zla.

Nestrpljivo je kuckala noktima od naslon za ruke. Dok je čekala da joj ga dovedu, uživala je u strahopoštovanju od svojih podanika, demona, kako god. Oni nisu mogli voljeti, ali su je se bojali. Mogla ih je smrviti pogledom da je željela. I voljela je kakve rekacije je to izazivalo.

Naposljetku, kroz vrata su prošla dva demona u uniformama, sa maskama na licu. Dovodili su joj slugu, ili točnije, vukli ga, dok je ovaj vrištao ne želeći da dođe do nje.

Grohotom se nasmijala dok je gledala strah u njegovim očima kada su ga bacili njoj pod noge. Kako prikladno, na koljena.

Zavrtila je pramen kose oko prsta, kao da se dosađuje. Slušala ga je kako je preklinje da to ne čini, da ga poštedi, da će ju idući put ubiti. A on sam je znao da ona ništa ne oprašta.

„Dosta!" vrisnula je osovivši se na noge. Njezina moć i energija je onog jadnika odbacila na drugi kraj prostorije, a zemlja je na trenutak podrhtala.

„Ne preklinji me! Ne vrijedi ti!" povisila je glas, a zatim sporim, zavodljivim korakom mu prišla. Jadnik se trzao, tresao od straha, ali nije bježao. Znao je da bi to bilo uzaludno. Odavde, od nje, nije bilo nikakvog bijega, nikakvog izlaza.

„Htjeo sam je ubiti, stvarno jesam! Ubio bih je, trebala mi je još sekunda ili dvije,sve je bilo savršeno, a onda se Isaac pojavio u trenu. Niotkuda. Otrgnuo me od nje, a element iznenađenja je učinio svoje i ..."

„Ne zanima me što se dogodilo, ni najmanje. Znaš kako to ide, jednostavno je. Poslala sam te na zadatak, da ubiješ Leylu. Nisi uspio. Sada slijedi kazna." mirno je izgovorila proždirući ga očima. Nije imala ni trunke suosjećanja.

„Ne, nemojte me ubiti! Dajte mi još jednu priliku, ovaj put ću uspijeti! Nemojte me ubiti!" očajnim glasom ju je molio, glave na njezinim stopalima. Samo se odmaknula korak unazad, zgađena tim činom. On je bio obični demon, kako se usudio dodirnuti je?!

„Kod mene nema propuštenih prilika niti drugih šansi. Nisi uspio, a sada slijedi ono što si zaslužio."

S tim riječima se sagnula do njegovog vrata, te ga lakoćom ubojice zakrenula na drugu stranu, uz odvratan zvuk krckanja i lomoljenja kostiju.

Beskorisno, i sada mrtvo tijelo je palo na pod, a crne oči su širom otvorene zurile u nju. Bilo joj je drago što je ona bila posljednje što je vidio u ovozemaljskom životu. To mu je bila čast.

Još nekoliko trenutaka ga je promatrala svojim crnim očima, u kojima nije bilo šarenica niti bjeloočnica. Samo crnilo, duboka rupa koja je gutala sve oko sebe. Bila je čisto zlo.

Elegantno se okrenula, šetajući se nazad do crnog trona. Kao da nije upravo hladnokrvno ubila jednog od svojih podanika.

„Bio je beskoristan, kao i svi vi. Niste sposobni za taj zadatak. Čini se da ću ga sama morati obaviti. Ubiti Leylu je prevažno da to prepustim u vaše nesposobne ruke. Tek sada to vidim."

Izgovorila je to, a zatim sjela na tron, uzvišeno promatrajući sve oko sebe, carstvo zla i demona. Mislima se usredotočila na Leylu i na to gdje se ona nalazi. Ubrzo ju je pronašla, negdje u blizni hotela.

„Vidimo se.!" zacvrkutala je podanicima, zapucketala prstima i zatim nestala. Dematerijalizirala se na plaži ispred hotela, iza kućice za spašavanje. Ostala je tu, promatrajući Leylu kroz procjepe, kako leži u plićaku zatvorenih očiju. A jadnica nije ni slutila kakva ju sudbina čeka za samo par dana.

Ubacila joj je nekoliko mislli u glavu, a kada je vidjela kako se Leyla prestrašeno trznula, gledajući ljude oko sebe, jedva se suzdržala da ne zaplače od smijeha. Leyla nije ni slutila kakva je subina, to jest smrt, čeka.

Tada ga je osjetila. Na suprotnoj strani plaže je stajao Isaac, promatrajući Leylu. Kao da je osjetio što je učinila, oči su mu prešle sa Leyle na nju. Uputio joj je jedan prijeteći pogled, a zatim brzim korakom krenuo prema Leyli, želeći je zaštiti.

Taj kučkin sin joj je užasno išao na živce, bio je prevelika smetnja. Ali kada se riješi Leyle, on neće biti važan, i početi će smak svijeta. Barem ovog u kojem postoji dobro.

Tu je bilo previše publike, a tu je i Isaac, tako da nije mogla ubiti Leylu sada. Pa, pozabaviti će se s njom definitivno, uskoro. S tom mišlju se dematerijalizirala, ostavljajući njih dvoje da čavrljaju.

(Prvo se izvinjavam što nastavka nije bilo pet dana, ali sam imala svadbu i milijun obaveza i stvarno nisam imala volje pisati. Pa, nastavak iz malo drugačije perspektive. Što mislite, tko je ova žena? I jeste li već povezali tko je Isaac? Tko je bio onaj sluga kojeg je ubila? Još malo tajanstvenosti, ali u idućem dijelu počinje zaplet u kojem će se otkriti dosta toga, wuhuhuu. Na ovom nastavku bi mi stvarno značili komentari. Ne zaboravite kliknuti na zvijezdicu. Do sljedećeg puta!<33)

OdabranaWhere stories live. Discover now