Με ακούς ?

55 3 2
                                    



Γιατι η αγάπη να πονάει τόσο πολυ .?

Γιατι να μην μπορώ να  περιγράψω το πόνο που νιώθω   ..

Να τον περιγράψω με μια κραυγή που θα βγει απο μέσα μου ..

Μια κραυγή ελευθερίας απο την ψυχή μου ...

Η σκέψη μου εχει κλειστεί σε ενα κελί..

Σε ενα κελί που δεν μπορώ να το σπάσω

Δεν μπορω να το σκάσω , δεν μπόρω να το ανοίξω ...

Έχασα τον ευατό μου έχασα το μυαλό μου ,

Και ολα αυτα? Γιατι ?

Σε εμπιστεύτικα  ,  σε πίστεψα

Πάλεψα και προσπάθησα για εσένα ..

Και εσυ δεν με εκτίμησες τίποτα απο ολα αυτα που εγω σου πρόσφερα , ετσι η αδικία με  κατατέστρεψε με έκανε να γίνω ενα ρημαδίο .

ΜΕ ΑΚΟΥΣ?

Θέλω να φύγεις απο την ζωή μου θέλω να σταματήσεις να με πληγώνεις .

Δεν μπορώ να νιώθω πως η αγάπη με τιμωρή που σε ερωτεύτηκα.

Είμαι τόσο μικρή για να μάθω να πληγώνομαι ,  είμαι τόσο μικρή για να νιώθω τις ατυχίες τις ζωής .

Μακάρι να μπορούσα να εξαφανιστώ , μακαρί να μην σε γνώριζα στην ζωή μου  ..

ΜΕ ΑΚΟΥΣ ?

Δεν είναι οτι δεν μπόρω να σου μιλήσω , βέβαια μπορώ , αλλα εσυ δεν με αφήνεις , δεν με αφήνεις να ελευθερωθώ ...

Δημιουργώ στο μυαλό μου μια σχέση ανύπαρτκη μια σχέση που δεν υπάρχει ...

Μια σχέση που εχει χτιστεί απο ανάγκη , μια σχέση που δεν υπάρχει κατανόηση μια σχέση που δεν υπάρχει στην καρδιά σου και αυτό με σκοτώνει

ΜΕ ΑΚΟΥΣ ?

Βλέπω τον ήλιο και δεν μπόρω να τον αγγίξω ακουμπάω τον άνεμο αλλα δεν μπόρω να τον δω , αγάπω εσένα αλλα δεν μπόρω να σε έχω

Δεν φταίς εσυ , φταίνε τα συναισθήματα μου που διάλεξαν λάθος άνθρωπο  να αγαπήσω , έχασα πολλά απο την ζωή μου , έχασα οτι πολυτιμότερο που είχα τον χρόνο μου .

 Έτσι φύγε μακριά μου φύγε όσο μπορείς .. τρέξε .. στο υπόσχομαι δεν θα ξανά γυρίσω αλλα το μονό που σου ζητάω ειναι να φύγεις ... δεν αντέχω αλλο να σε έχω δίπλα μου δεν αντέχω την παρουσία σου... δεν αντέχω τα μαχαιρώματα σου και την προδοσία σου ..

ΛΌΓΙΑ ΨΥΧΗΣWhere stories live. Discover now