Με άπλα λόγια

11 2 0
                                    


Αναρωτιέμαι άμα η καρδιά είναι ένα σχήμα ή ένα μέλος του σώματος μας ή ακόμα ένα συναίσθημα. Τελικά τι είναι από όλα; . Τίποτα από αυτά . Το μυαλό και οι σκέψεις είναι αυτά που μας πληγώνουν. Λάθος .. δεν φταίει το μυαλό άλλα εμείς. Εμείς οδηγούμε τον εαυτό μας στην απογοήτευση. Είμαστε κριτές στην ζωή μας και καταλαβαίνουμε τις καταστάσεις τις στάσεις και τις συμπεριφορές. Όταν κάτι δεν σου ταιριάζει άπλα άφησε το. Μην φοβάσαι την μοναξιά. Η μοναξιά είναι σαν ένας άνεμος που περνάει . Άλλα όταν έρθει θα κάνει ένα μεγάλο ξεκίνημα με ένα δυνατό τέλος . Πολλοί άνθρωποι νιώθουμε μόνοι, απογοητευμένοι, θυμωμένοι, κουρασμένοι. Προσπαθούμε, συμβιβαζόμαστε, περιμένουμε, ευελπιστούμε, ονειρευόμαστε. Το μεγαλύτερο λάθος είναι τα σχέδιά . Αυτά που δεν θα πραγματοποιηθούν . Η ελπίδα ότι θα φτιάξει η κατάσταση. Η προσπάθεια σε κάτι που άπλα τελείωσε. Ο συμβιβασμός σε κάτι ανύπαρκτο, ορατό μόνο στον εαυτό μας . Οι σχέσεις είναι απλές. Εμείς τις κάνουμε δύσκολες και περίπλοκες και στο τέλος ανούσιες και όταν γίνονται ανούσιες χάνονται τα πιο όμορφα συναισθήματα μας : ασφάλεια, εμπιστοσύνη, έρωτας, αγάπη, χαρά. Ο άνθρωπος μετά άπλα χάνει το μυαλό του . Ο νους διαταράσσεται ,θέλει καιρό να επανέλθει. Το συναίσθημα και η απουσία δεν είναι ένα κουμπί ούτε ένας διακόπτης είναι κάτι περισσότερο μια συνήθεια, μια έντονη έλξη μια επιθυμία . Το θέμα είναι να ξεχωρίζεις το συναίσθημα από τον ενθουσιασμό και την μοναξιά. Κανε σχέση .. αλλά γιατί σου αρέσει όχι γιατί νιώθεις μόνη . Αγάπησε γιατί το θες όχι γιατί πρέπει. Απόλαυσε την μοναξιά. Είναι όμορφη η ηρεμία. Όποιος σε θέλει θα είναι δίπλα σου , δεν θα φύγει, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Όποιος έφυγε, άπλα έφυγε για τους δικούς τους λόγους. Ζήσε όμορφα. Σίγουρα θα στεναχωρηθείς, θα κλάψεις , θα πληγωθείς . Κάποτε θα μάθεις να επιλέγεις. Μην αγχώνεσαι έτσι είναι η ζωή άσχημη γιατί πρέπει να πέσεις χαμηλά για να φτάσεις ψηλά. Με απλά λόγια πρέπει να πονέσεις για να μάθεις τι θα σου αξίζει.

Α.Μ.Κ

ΛΌΓΙΑ ΨΥΧΗΣOnde histórias criam vida. Descubra agora