Το μυαλό μας

134 14 3
                                    

Θα μπορούσα να γράψω μια ιστορία με ένα ωραίο τέλος  θα μπορούσα να μιλήσω   για έναν έρωτα που δεν υπήρχε πότε ,  θα μπορούσα να παρουσιάσω μια  ευτυχισμένη ζωή . Θα μπορούσα να πω ψέματα , ψέματα που θα έδινα ψεύτικες ελπίδες για ακατόρθωτο πράγματα , αλλά εγώ προτιμώ να γράψω κάτι σύντομο και απλό κάτι γρήγορο και αποτελεσματικό  .Είναι αρκετά εύκολο να διηγηθούμε μια ψεύτικη ιστορία μια ψεύτικη ιδέα  που ήταν απλά ένα όνειρο που θα παρέμενε όνειρο . Μην ψάχνεις από μια ιστορία να κρατηθείς ψυχολογικά  αλλά να δυναμώνεις με τις δικές σου ιστορίες με τα δικά σου κατορθώματα με τις δικέ σου εμπειρίες με το δικό σου το χαμόγελο με τον δικό σου κόπο , με το δικό σου αίμα  , όπου κάθε μέρα προσπαθούσες να κάνεις ένα όνειρο πραγματικό ελπίζοντας και πιστεύοντας  σε αυτό  . Όλα είναι στο μυαλό μας όλα είναι μια σκέψη που πρέπει να την κάνουμε πράξη ένα συναίσθημα που πρέπει να γίνει αληθινό μια εικόνα  όχι εικονική άλλα να γίνει πραγματική , αληθινή στα μάτια σου . Πρέπει να ζήσουμε πρέπει να αναπνεύσουμε  ,πρέπει να πιστεύουμε στα όνειρα μας στις φιλοδοξίες μας  γιατί έτσι είναι η ζωή και έτσι θα πρέπει να είναι και έτσι θα πρέπει να την κάνουμε  . Ποιο θα ήταν , τότε το  νόημα τις ζωή αν δεν υπήρχαν τα όνειρα μας ? Αν εξαφανιστούν τα όνειρα  μας ταυτόχρονα θα εξαφανιστούμε και εμείς . Αρκετά πράγματα που θα θελήσουμε να κάνουμε μπορεί να είναι ακατόρθωτα άλλα αυτό θα εξαρτηθεί από εμάς . Η δύναμη του μυαλού , η δύναμη της θέλησης μας και τα όρια τις υπομονής μας  μπορούν να καταφέρουν τα πάντα ,   γιατί  κρύβουμε κάτι τόσο δυνατό μέσα μας  που στο μυαλό του ανθρώπου  δεν χωράει , δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σωστά . Έχουμε το μεγαλύτερο όπλο και συγχρόνως το δυνατότερο  ,  την μεγαλύτερη απειλεί  της ανθρωπότητας  , το μυαλό μας .
Α.Μ.Κ






ΛΌΓΙΑ ΨΥΧΗΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora