Κάθε άνθρωπος αναζητά το μαγικό κομμάτι μιας σχεσης , το μαγικό κομμάτι ενώς παραμυθιού . Είναι λογικό να πιστεύουμε στα παραμύθια , είναι λογικό να αναζητάμε την μαγία , την μαγία μιας σχέσης , την μαγία μιας άγαπης . Δυστύχως ,όμως γνωρίζουμε οτι τα παραμυθια δεν ειναι αληθινά , ότι τα παραμύθια είναι άπλα παραμύθια που παρηγορούν πληγωμένες καρδιές , πληγωμένες αγάπες .Αλλα απο κάπου θα πρέπει να στηριζόμαστε , απο κάπου θα πρέπει να παραπλανηθούν τα μυαλά μας και να μας δώσουν μια μικρη ελπίδα , μια μικρή δύναμη για έναν ανεκπλήρωτο έρωτα , που δεν το χωράει ο νους και η φαντασία δεν το αντέχει .Κάθε γυναίκα ψάχνει τον πρίγκιπα , αλλα όχι τον πρίγκιπα με το άσπρο άλογο τον όμορφο με τα πολλα λεφτά , αλλα τον πρίγκιπα με την χρυσή καρδιά , τον πρίγκιπα με αγάπη , κατανόηση και συντροφιά .Αναζητάμε τον πρίγκιπα που είναι το άλλο μίσο της ψυχής μας , της σκέψης και της φαντασίας μας . Ένω ο άντρας ψάχνει την πρίγκιπισσα ,αυτη που θα τον αγάπαει , αυτη που θα είναι πιστή απέναντι του και θα μπορεί να του προσφέρει το μίσο μέρος της ζωής της , το μίσο μέρος της σκέψης και του μυαλού της . Ο καθένας απο έμας ψάχνει , αναζήτα τον πρίγκιπα ή την πριγκίπισσα του παραμυθιού , δηλαδή το άλλο του μίσο . Δεν είναι κακό να πιστεύουμε σε μύθους , δεν είναι κάκο να πιστεύουμε στις αιώνιες αγάπες . Όλα δεν έχουν φτιαχτεί τυχαία αλλα για έναν λόγο , για εναν συγκεκριμένο λόγο , που θα μπορέσει να δημιουργήσει ζώη στους ανθρώπους , φαντασία και περιπέτεια . Ένα παραμύθι μπορεί να δίνει χρώμα στις ζωές μας , πίστη και χάρα , ξέροντας ότι έξω στον κόσμο υπάρχει ο ανθρωπός μας , ο άνθρωπος που θα μας αναζωπυρώσει ,απο τον θάνατο στην ζωη , απο το μηδέν μέχρι το άπειρο , απο το τίποτα -στο πάντα ,που θα μας κάνει να νιώθουμε το πιο πολύτιμο κομμάτι στον κόσμο .Ο έρωτας, η αγάπη είναι κάτι πολύτιμο κάτι ανεκτίμητο στην αξία του , είναι κάτι μαγικό που δίνει νόημα στην ζωή μας . Διώχνει κάθε αρνητικό κύμα , δίωχνει κάθε απειλητικό εμπόδιο . Ο άντρας γίνεται ένας ιππότης , ένας ιππότης που υπερασπίζεται, μάχεται, πολεμάει για την αγάπη του .Ενώ η γυναίκα γίνεται η πριγκίπισσα ,η νεράιδα γεμάτη μαγεία, γίνεται η πανωπλία του ιππότη σε κάθε μια μάχη και προσφέρει με όλη της την δύναμη το κουράγιο για να ξεπεραστούν όλες οι τρικυμίες . Η αγάπη δημιουργεί το ουράνιο τόξο μέσα στην βρόχη ,δημιουργεί το αστέρι μέσα στο σκοτάδι .Η παντοτινή αγαπη γίνεται μια αληθινή ιστορία που αξίζει να επαναστατήσεις γι'αυτην , γιατι περνάει σαν σφαίρα στον κοσμο της ιδεάς .Έτσι και τα παραμύθια στηρίζονται σε κάτι αληθινό που κάποτε υπήρχαν ,απλα δεν εκπληρώθηκαν . Κάθε ενα παραμύθι δημιουργείται απο το υποσυνειδητό μας , προσπαθωντας να βγει στο συνειδητό κομμάτι , αναζητώντας αυτην την συγκεκριμένη αγάπη , αυτη την συγκεκριμένη μαγία που θα ξυπνήσει κάτι που είχε κοιμηθεί ,που θα αναστήσει κατι που είχε πεθάνει .Άρα η μαγία υπάρχει , υπάρχει μέσα στη ζωή μας , μεσα στα ονειρά μας , μεσα στην ελπίδα μας για κάτι αληθινό που θα ζήσουμε μονο μια φόρα .Το παραμύθι και ο έρωτας δεν έρχονται κάθε μέρα , δεν δημιουργούνται μέσα σε λίγα λεπτά , αλλα σε μια αιωνιότητα , που δεν θα ξεχαστεί ποτέ , δεν θα μαραζώσει ποτέ , αλλά πάντα θα έχει την ιδιότητα να ανθίζει αυτους που το έζησαν ,αυτούς που το ένιωσαν έστω και λίγο , έστω και ανεκπλήρωτα .Όλοι έχουμε ελλατώματα όπως ένας πρίγκιπας ή μια πριγκίπισσα ,κανείς δεν είναι τέλειος , και στην ερώτηση αν υπάρχει παραμυθένιος έρωτας θα σου απαντήσω με βεβαιότητα πως "ναι" ,γιατί το παραμύθι είναι ένα ταξίδι της αγάπης στον κόσμο των ονείρων , που δεν υπάρχουν όρια , εμπόδια και τερματισμοί , υπάρχει μόνο η νίκη και η πληρότητα . Αν τολμάς αγάπα , αν αντέχεις πάλεψε , μην ηττηθείς , μην απογοτευτείς , όλα θέλουν κάποιες θησίες , έτσι και ο έρωτας , το παραμύθι , η αγάπη θέλουν τις δικές τους . Τίποτα δεν ειναι τόσο απλό για να κατακτηθεί και να δημιουργηθεί , όλα θέλουν το δικό τους πόλεμο ,την δική τους μάχη .
ESTÁS LEYENDO
ΛΌΓΙΑ ΨΥΧΗΣ
EspiritualΕίμαστε αύτο που σκεφτομάστε , είμαστε αύτο που επιλέγουμε να γίνουμε ..