Ήσουν ένα κακό όνειρο
....
Πληγώθηκα γιατί αγάπησα.. Αγάπησα , ένιωσα και αφέθηκα σε ένα έρωτα ... Έναν έρωτα με αγκάθια .. Αγκάθια , γιατί η αγάπη δεν ήταν αμοιβαία. Είχα αφεθεί στα χάδια σου και ξέχασα την αμοιβαιότητα. Υπήρχα για εκείνων και όχι για εμένα Άφησα τον εαυτό μου , την σκέψη μου για έναν ανεκπλήρωτο έρωτα.. Όλα για εκείνων , όλα για εκείνων και τίποτα για έμενα. Πως το έκανα αυτό? ... Έχασα τον σεβασμό μου και την αξιοπρέπεια μου αγνοώντας τα θέλω μου ανασαίνοντας μόνο για εκείνων. Εκείνος που ήταν? Εκείνος που ζούσε? Ζούσε για τους άλλους , για τις προσδοκίες του για τα δικά του θέλω δεν υπήρχε χώρος για έμενα.. Ήμουν ένας παιδικός ενθουσιασμός .. ένα παιχνίδι για να ξεφύγει .. Παίζοντας με τα συναισθήματα μου διαλύοντας την ψυχή μου.. Δεν φταις ΕΣΥ ... Φταίω ΕΓΩ.. Που σε πίστεψα και σε αγάπησα.. Έβλεπα μέλλον .... Έβλεπα ζωή με εσένα .. Αλλά ήταν ορατό μόνο σε έμενα.. Καθώς είχες κλειστά τα μάτια. Πάτησα την καρδία μου γιατί νόμιζα ότι ήσουν ξεχωριστός.. Ωρίμασα για εσένα ... προσπάθησα να βελτιωθώ .. Σε αγάπησα με όλοι την ψυχή μου. Τα λόγια σου έμπαιναν στον μυαλό μου ... Τα δικά μου τα αγνοούσες .. Γιατί? Γιατί? Γιατί? Ένα γιατί δεν αγαπήθηκα? Νιώθω προδομένη ... Νιώθω μόνη για μια αγάπη που δεν υπήρχε χώρος για εμένα . Ήταν ένας ψεύτικος έρωτας... Και πλέον έχω για συντροφιά τον πόνο και την θλίψη μαζεύοντας τα κομμάτια που έσπασαν.. Με έκανες να νιώθω άρρωστη .. Και εσύ απλά συνεχίζεις την ζωή σου όμορφα και ωραία.. Δίχως ένα αντίο .. Βέβαια τι νόημα είχε το αντίο όταν ΕΣΥ δεν με αγάπησες πραγματικά .. Ένα άψυχο ον αυτό ήμουν .. Εφόσον με έβλεπες ένα παιχνίδι... Ένα παιχνίδι που έπαιζες μέχρι να έρθει ο τερματισμός.. Είχα τυφλωθεί.. Έκλεισα τα αυτιά μου και έθαψα το ένστικτο μου. Καθώς το ένστικτο μου μιλούσε διαρκώς... προσπαθούσα να το διώξω , να το αγνοήσω .. Να το διώξω όταν μου έλεγε εκείνο ότι ΕΣΥ δεν με αγαπάς αληθινά .. Γιατί αν με αγαπούσες θα ήσουν μαζί μου , θα προσπαθούσες έστω.. Πλέον είσαι ένα κακό όνειρο .. Και θα πω αντίο σε αυτήν την κακή ανάμνηση φεύγοντας μακριά σου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΛΌΓΙΑ ΨΥΧΗΣ
EspiritualΕίμαστε αύτο που σκεφτομάστε , είμαστε αύτο που επιλέγουμε να γίνουμε ..