Η ζωή ξεκινάει από την αρχή και τελειώνει στο τέλος , ζεις και πεθαίνεις , γεννιέσαι και χάνεσαι, δεν γνωρίζεις αν η ζωή μπορεί να κρατήσει αιώνια , αν μπορεί να κρατήσει για πάντα , ή αν υπάρχει η ενσάρκωση της ψυχής σε ένα άλλο σώμα , δεν γνωρίζεις τίποτα μέχρι να φτάσει η στιγμή του τέλους δηλαδή στο θάνατο . Μια μέρα μπορεί να σου διαρκέσει όλοι σου την ζωή , γιατί το ένα λεπτό ζεις και στο άλλο λεπτό χάνεσαι στην άβυσσο σε κάτι που δεν γνωρίζεις πως θα είναι . Όμως έτσι είναι η ζωή , όπου και ο ίδιος άνθρωπος δεν μπορεί να παρέμβει στον θάνατο . Ο θάνατος όμως ποτέ δεν θα είναι το τέλος. Σύμφωνα και με τους επιστήμονες και την άποψη του Αϊνστάιν , ένα από τα θεμελιώδη αξιώματα της επιστήμης, καμίας μορφής ενέργεια δεν χάνεται εφόσον δημιουργήθηκε η ύπαρξη μας ποτέ δεν θα καταστραφεί , άπλα θα υπάρχει στο σύμπαν . Ο Αϊνστάιν είχε αναφέρει << Ο Μπέσο έφυγε από αυτόν τον παράξενο κόσμο, λίγο πριν από μένα. Αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτα. Άνθρωποι σαν κι εμάς, γνωρίζουμε ότι ο διαχωρισμός ανάμεσα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, είναι απλά και μόνο μια πεισματάρικη ψευδαίσθηση >> . Μπορεί να έχει γίνει η παύση του βιολογικών μας λειτουργιών άλλα η ψύχη πότε δεν θα χαθεί και πότε δεν θα φθαρεί . Πάντα θα είναι ποιο εύκολο να χαθούμε , να πεθάνουμε εμείς , πάρα να χάνουμε εμείς τα άτομα που αγαπάμε . Αυτό είναι ένα από τα χειρότερα συναισθήματα που μπορεί να νιώσει η ψυχή του ανθρώπου , η απουσία ενός ατόμου , που το γνωρίσαμε,το αγαπήσαμε , το συνηθίσαμε και ξαφνικά το χάσαμε από την ζωή μας . Άλλα αυτό που πρέπει να γνωρίζουμε είναι πως ένα άτομο πότε δεν χαθεί , μπορεί να μην υπάρχει στον κόσμο άλλα πάντα θα υπάρχει στο σημαντικότερο σημείου του ανθρώπου στην καρδία μας και στο μυαλό μας . Θα χαρακωθεί στα όνειρα μας ως μια ανάμνηση , ως μια ύπαρξη που είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε , θα γίνει ένα αστέρι στον ουρανό που θα φωτίζει για να δίνει ελπίδα και θα πέφτει για να δείχνει πως υπάρχει . Ποτέ δεν θα σταματήσει να είναι δίπλα μας , γιατί πάντα θα μας προσέχει , πάντα θα μας αγαπάει ,πάντα θα χαίρεται όταν χαιρόμαστε και πάντα θα κλαίει όταν στεναχωριόμαστε .Ο άνθρωπος πότε δεν θα σταματήσει να υπάρχει γιατί πάντα θα υπάρχει η παρουσία του μέσα σε εμάς , μέσα στην ψυχή μας . Θα είναι ο φύλακας άγγελος των ονείρων μας , ο προστάτης των κινδύνων μας , ο βοηθός μας στις δύσκολες καταστάσης και η ασπίδα της ψυχής μας . Μπορεί ο θάνατος να νιώθει κερδισμένος επειδή κατάφερε και τον πήρε , άλλα δεν πότε δεν θα καταφέρει να τον πάρει από εμάς , άρα ο θάνατος πότε δεν θα κερδίσει εμάς και άπλα θα γίνει ένας ψεύτης .
ESTÁS LEYENDO
ΛΌΓΙΑ ΨΥΧΗΣ
EspiritualΕίμαστε αύτο που σκεφτομάστε , είμαστε αύτο που επιλέγουμε να γίνουμε ..