Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα μικρό παιδί. Αυτό το μικρό παιδί στο σχολείο δεν τα πήγαινε καλά με τους συμμαθητές του . Υπήρχαν συγκεκριμένα κάτι παιδιά που συνέχεια τον πείραζαν και τον έκαναν να νιώθει πολύ άσχημα. Έτσι το παιδί κάθε μέρα γυρνούσε από το σχολείο στεναχωρημένος και σκεφτόταν τι φταίει και του φαίρονται έτσι. Μια μέρα λοιπόν η μητέρα του , των ρώτησε τι έχεις παιδί μου για στεναχωριέσαι;. Τι σε πληγώνει πες μου ; . Το παιδί ξεκίνησε και τις είπες τι περνάει μέρα με την μέρα στο σχολείο. Τότε η μητέρα σηκώθηκε και πήγε στην κουζινα , ζήτησε από το παιδί να την ακολουθήσει. Η μητέρα έπιασε ένα αυγό, ένα κουνουπίδι και έναν καφέ. Γέμισε δυο διαφορετικές κατσαρόλες και ενα μπρικι και τα έβαλε να βράζουν . Μετά από 20 λεπτά έσβησε το μάτι και έβαλε μπροστά στο παιδί τις δύο κατσαρόλες και το μπρίκι και τον ρώτησε 《Τι βλέπεις παιδί μου ; 》. Το παιδί είπε 《Στην μια κατσαρόλα βλέπω το αυγό να έχει σπάσει και να έχει διαλύσει, στην δεύτερη κατσαρόλα μου έρχεται μια άσχημη μυρωδιά που έχει το κουνούπι αλλά έχει μαλακώσει και στην τρίτη βλέπω το καφέ να έχει ξεχειλίσει αλλά μυρίζει πολύ ωραία 》 . Η μητέρα χαμογέλασε και είπε στο παιδί 《 Έτσι είναι λοιπόν η ζωή παιδί μου》 . Το παιδί ρώτησε 《 Τι εννοείς μητέρα; 》 . Η μητέρα είπε 《Πολλές φορές ο χρόνος μας αλλάζει και οι δυσκολίες μας κάνουν άλλους ανθρώπους, το αυγό διαλύσε γιατί δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες του , το κουνουπίδι παρότι μυρίζει και ήταν σκληρό μαλακωσε , ο καφές ξεχείλισε γιατί δεν μπόρεσε να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες . Και τα τρία αντέδρασαν διαφορετικά, το ένα από κάτι όμορφο βγήκε κάτι άσχημο, το άλλο από μια άσχημη μυρωδιά και από κάτι σκληρό βγήκε κάτι μαλακό που πλέον δεν μυρίζει και ο καφές απλά κάηκε βγάζοντας κάτι όμορφο . Το παιδί κοιτάει απορημένο την μητέρα και τις λέει 《Μα μαμά, το καθένα δεν θέλει διαφορετική ώρα βράσιμο;》 , τότε η μαμά είπε 《Ακριβώς παιδί μου , τίποτα δεν βράζει την ίδια ώρα έτσι είναι και ο άνθρωπος ο καθένας είναι διαφορετικός και ο καθένας θέλει τον δικό του χρόνο για να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες που του συμβαίνουν στην ζωή》 .
BẠN ĐANG ĐỌC
ΛΌΓΙΑ ΨΥΧΗΣ
Tâm linhΕίμαστε αύτο που σκεφτομάστε , είμαστε αύτο που επιλέγουμε να γίνουμε ..