1. Deň v škole

119 4 2
                                    

Ráno som sa zobudila vôbec sa mi nechcelo stávať no hneď ako som si spomenula na svojich kamošov hneď som sa prebrala. Bolo 6:40.
Keď som sa zobudila išla som si umyť zuby , jemne sa namalovať a obliecť.
Keď som sa obliekla išla som dole do kuchyne , pozdravila som mamu a naraňajkovala som sa. Na raňajky som mala chleba zo šunkou ,keď som ho zjedla kukla som sa na hodiny bolo 7:30. Rýchlo som išla na zastávku aby som stihla autobus.
Keď som došla do školy už tam bola Sima. Keď som ju videla hneď som bežala za ňou a silno ju objala. Keď sme došli do triedy už tam bol Erik.
Hneď ako som ho zbadala som ho pozdravila. No nato ma on objal , ja som sa nebránila a opetovala som mu objatie. Keď sme sa doobýmali išla som si sadnúť do lavice kde sedím so Simou. Celý deň prebehol rýchlo. Keď som došla domov na notebooku som si zapla facebook a hneď som napísala Sime. Bolo 14:40.

Ja : Ahoj
Sima: Ahoj
Ja : Vydela si čo dnes Erik spravil ??
Sima : Hej objal ťa
Ja : No , myslíš si že to niečo znamená ??
Sima : No neviem či to niečo znamená mala by si sa ho spýtať.
Ja : ok

Keď sme si dopísali bolo 16:30 tak som sa rozhodla že sa pôjdem najesť do pizzerie. Objednala som si kúsok pizze. Zrazu došiel Erik. Spýtal sa ma či si môže prisadnúť. Ja som povedala že hej. Ako sme jedli pizzu sme sa rozprávali čo sme robili cez prázdniny. Erik bol v Chorvatsku za svojou tetou. Zatial čo som ja bola u babky v Česku. Potom po dlkšiom rozorávani som sa ho spýtala co znamenalo to objatie. No on mi neodpovedal lebo sa už ponáhlal.
Keď som došla domov bolo 18:50.
Kukla som si daky film, potom som sa odmalovala dala si pyžamo a išla spať.


Tak druhá kapytola už je hotova dúfam že sa vam páčila . ❤❤

School Love Where stories live. Discover now