Pohľad Geri :už sa neviem dočkať kedy po škole idem von s Mikom, Zackom a Miou.
Geri je 16 ročne dievča. Má vlasy a modré oči.
Mike je 17 ročný chalan. Ktorý vypracované brucho ako každy futbalista.Ma hnedé krátke vlasy.
Mia je 16 ročne dievča. Má hnede vlasy a orieškovo hnede oči.
Zack je 17 ročný chalan s vypracovaným telom, ma krátke blond vlasy. Tieš je futbalista.
Dnes ide Geri a Mia na dvojte rande. Idu s Mikom a Zackom.
Rozhodli sa že pôjdu do kina a potom sa pôjdu niekam najesť.
Do kina išli na film Pan magor. Všetci sa na ňom nasmiali. Samozrejme že v kine sa nekuka iba film večšina párov sa tam bozkáva. Ako si myslíme bolo to tak aj dnes. Po kine sa oba páry išli najesť do pizzerie. Tam si objednali napol kukuricovu a napol šampionovu pizzu. Keď dojedli pizzu páry sa rozdelili. Geri s Mikom išli k Maikovi. A Mia so Zeckom išli k Zackovi.Pohľad Geri: dnes bol úplne úžasny den s Mikom bolo veľmi príjemne.
Keď sme išli k Maikovi cestou tam sme sa držali za ruky a Mike rozprával vtipy. Je veľmi vtipny keď ich rozpráva. Keď som už odchádzala Mike ma pozval na jeho zajtrajší zápas, samozrejme som mu povedala že dojdem. Potom mi dal pusu a potom som odišla.Pohľad Mii : Dnešok bol úplne nádherny. So Zackom sme išli k nemu. Tam si Zack zobral loptu a išli sme na futbalove ihrisko. Tam sme si kopali, nahaňali a nakoniec oddychovali. Keď už bolo dosť hodín Zack ma išiel odprevadiť až domov ako pravý gantelman. Keď už sme boli pred mojim domom Zack ma oprel o stenu domu a začal ma bozkávať. Potom som sa omylom oprela o zvonček a zazvonila som. Potom sme s Zackom prestali a začali sme sa rehotať. Nakoniec mi dal poslednu pusu a išiel domov.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤Čo zatial robila Gabi so Simou
Takže Sima strávila celý deň u Gabi.
Pozerali filmy pritom sa rozprávali. Potom Sima urobila zeleninový šalat s kuracím mesom. Obydve sme si na tom pochutnali. Potom došla moja mama a otec a zahrali sme si scrablee.
Keď nas to už prestalo baviť išli sme ku mne do izby a počuvali sme pesničky. A Sima pri tom tancovala no proste sme sa obydve rehotali a robili kraviny.
Potom som asi hodinku telefonovala s Erikom.
Ked už bolo 20:35 išla som sa osprchovať, umyť si zuby a nakoniec spať.
KAMU SEDANG MEMBACA
School Love
RomansaObyčajná baba Obyčajny chalan Obyčajná škola No proste obyčajny život.