Škola

42 0 2
                                    

Ráno :Ked som sa zobudila išla sm si umyť zuby, osprchovať sa a obliecť sa ked som toto všeko urobila bolo 7:10 ešte som sa najedla a išla do školy.

V škole : privýtala som sa so Simou, Geri a s Miou. Potom som si išla sadnúť do lavice aby som sa stihla nachystať na hodinu mali sme Nemčinu. Len dúfam že učiteľka nevivola akurát mňa pretože som sa vôbec neučila.

Takže k tabuli pôjde ........ Gabi .! A do riti ! samozrejme že toto som nepovedala nahlas.

Takže povec nám ako sa povie : Koľko máš rokov ?

No a takto som mala povedať 5 viet jednu som vedela len tak trochu takže som dostala 4,5/5 takže jednotku. Mala som štastie že mi dala asi tie najlakšie vety. Zvišok hodiny som si písala po ruke E+G (Erik + Gabi )

Ako dalšiu hodinu máme Matiku, to bud zas utrpenie najhoršia učiteľka v našej škole. Ešte že hodina ubehla tak rýchlo.

Potom sme mali 2hodiny slovenčiny kde sme prvú hodinu čítali daky text a druhú hodinu sme robili pracovné listy v dvojiciach ja som bola so Simou. Viac sme sa bavili než sme robii pracovné listy.

No a po slovine nasledovala Biologia na ktorej sme robili projekty.

No a na koniec 2hodiny angličtiny. Angličtinu moc nemusím ale mám ju rada lebo cez angličtinu sedím s Erikom.

Konečne ideme domov, pozvala som Simu k nám na obed kedže varí moja mama. Na obed máme kura s ryžou a kompotom. Bol fakt výborny. Ked sme dojedli obed išli sme ku mne do izby. Sima tam už disť dlho nebola takže až teraz zistila že na stene mám nalpené fotky s ňou a s Erikom. Potom sme sa asi pol hodinu pozerai na fotky. Nakoniec sme sa rozhodli že pôjdeme na nákupy lebo sme uždosť dlho spolu neboli. Kupili sme si každá dve trička a jedny kraťase.mne sa jedno tričko hrozne páčilo tak som si ho kúpila. Bol na ňom nápis PIZZA a okolo boli mačičky.

Ked sme došli dmov zahrali sme si človeče nezlob se a potom sme si s mojimi rodičmi zahrali žolíka.

Mohla by Sima prespať ?? Jasne prečo nie.

Tak som išla s Simou k nej domov zobrať všetky veci. Cestou k nám sme objednali pizzu. Objednali sme si kukuricovú. A ked sme došli tak sme ju zjedi. Bolo 17:34 tak som sa išla osprchovať potom išla aj Sima. Potom nám napadlo že napíšeme chalanom.

Ja : Ahoj Láska, chýbaš mi Erik: Ahoj, Láska aj ty mne veľmi chýbaš

Ja : Ako sa máš ? Erik: dobre čo ty ? Ja : dobre je u mňa Sima Erik: tak ju pozdravuj a pozdravuje ťa Matt
Ja : OK a pozdrav Matta. Ja : a čo robíš ? Erik: píšem si stou najlepšiou, najkrajšiou úplne úžasnou osobou Ja : kto to je ? Erik : no predca ty Láska Ja: Ľubim ťa princ môj Erik : už musím ísť láska došiel tréner, ľúbim ťa. Ja: aj ja teba Laska

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Sima:Ahoj Láska Matt: Ahoj Láska chýbaš mi Sima: aj ty mne Matt: ako sa máš? Sima: super ty? Matt: dobre a prečo super?? Sima: lebo si píšem s tebu láska. Matt: Ľubim ťa Sima: aj ja teba Matt: už musím ísť ahoj láska Sima : ahoj láska, ľubim ťa

Ked sme si dopisali s chalanmi bolo 21:28 tak sme išli spať.❤❤❤

School Love Where stories live. Discover now