Ráno keď som sa zobudila bolo 7:20 Erikov zápas sa začinal až o 10:00, mala som dosť času sa pripraviť, naraňajkovať a nakoniec ísť na zápas.
Keď som došla na štadión mala som ešte 10 minút do začiatku zápasu. Zatial som si išla sadnúť na svoje miesto.
Zápas začal, po prvých 10 minutách naši vyhrávali 1:0. Potom dlhšiu dobu nič nebolo lebo sa hralo zo strany na stranu. Prvá tretina sa skončila 1:0. Keď začala druhá tretina naši začali lepšie hrať. Po 5 minutách čo sme ich tlačili Erik dal nakoniec gól. Keď začala tretia tretina hostia začali hrať tvrdčie no moc sa im to nevyplatilo lebo jedného hráča vylúčili na 2 minúty. Za tie dve minuty dal Erik další gol. Zvyšok zápasu ubehol rýchlo už nepadol žiadny gol. A naši vyhrali 3:0. Keď zápas skončil čakala som kým sa Erik prezlečie. Keď sa prezliekol tak sme išli na kofolu. Cestou tam sme sa držali za ruky. Keď sme tam došli dala som Erikovy pusu. On sa ma spýtal že začo to bolo. Ja že za super zápas.
Rozprávali sme sa asi 2 hodiny a potom mi zavolala Sima že či nepôjdem k nej. Tak som sa rozlúčila s Erikom a išla k Sime.
Keď som došla pred jej dom zazvonila som jej. Sima mi otvorila a išli sme k nej do izby. Tam sme sa rozprávali.
" čo máš nové " spýtala sa Sima.
" iba to že nam to s Erikom klape"
" a ty máš čo nové " Spýtala som sa Simi.
" No mám novinku, chodím s Mattom"
Tak som rada.
A takto sme sa rozprávali dalšie 2 hodiny. Keď sme sa dorozprávali išli sme si dať niečo pod zub.
Sima si dala chleba s maslom a ja som si dala jogurt. Keď sme sa najedli Sima doniesla notebook a kukali sme filmy. Keď sme dopozerali filmy bolo 18:40.
Takže som sa so Simou rozlúčila a išla domov. Keď som došla domov napísala som Erikovy on mi na to hneď odpísal.Ja: ahoj
Erik: ahoj
Ja: ako sa máš ?
Erik: bolo aj lepšie
Ja: stalo sa ti niečo ??
Erik: áno , chýbaš mi.
Ja: aj ty mne.
Erik : inač ďakujem že si sa došla pozreť na môj zápas. Asi mi prinášaš štastie.
Ja: veľmi rada som prišla aspoň som videla tvoje dva krásne góly.
Ja: už pôjdem som unavená.
Erik: dobrú noc láska, ľubim ťa.
Ja: aj ja ťa ľubim, dobrú nocKeď som si dopísala s Erikom, išla som pozreť rodičov. Chvýľu som sa s nimi rozorávala potom sme kukali film a ja som zaspala na gauči. Otec ma odniesol do izby a dalej som spala.
Potom okolo 3:00 ráno som sa zobudila a nevedela som zaspať bolela ma hlava. Tak som išla za mamou a ta mi dala ibalgin. Keď som stávala do školy bolo mi ešte horšie tak mama povedala že nemusím ísť do školy.
Po škole ku mne prišiel Erik so Simou.
Všetko som im povedala. Potom sa ma Erik spýtal či mi je lepšie. Ja som mu povedala že hej.
Potom sme sa rozpravalo ak s Erikom aj so Simou. Smiali sme sa a ja už som ani neoomyslela že ma bolela hlava.
Erik so Simou uma boli celý deň odišli až večer. Čakala som na rodičov, keď došli mame som povedala že už mi je lepšie, a že zajtra môžem ísť v pohode do školy. Keď som sa dorozprávala s mamou išla som sa osprchovať. Dala som si pyžamo a išla spať.
ESTÁS LEYENDO
School Love
RomanceObyčajná baba Obyčajny chalan Obyčajná škola No proste obyčajny život.