Super víkend sa začína

35 1 1
                                    

Ráno: Ked som sa zobudila tak som sa išla osprchovať, umyť zuby, obliecť sa a poom sa naraňajkovať. Na raňajky som spravila toasty. Ked sa Erik zobudil tak sa išiel v pyžame najesť. ked sme dojedli tak sme si zbalili veci. Ked sme si dobalili veci bolo 10:15. Potom sme išli ku Sime a Mattovi, kedže sme dnes mali vyrážať do toho aquaparku. Cestovali sme 2 hodiny.

V aute: Šoferoval Erik, ja som sedela v predu vedľa neho a vzadu za nami sedela Sima a Matt. Sima a Matt sa rozprávali celú cestu. Potom Sima zaspala na Mattovom ramene. Matt si oprel hlavu o Simu a nkoniec aj Matt zaspal. Po hodine cesty sme sa zastavili na benzínke. Tam som so Simou išla na wc. Zatial chalani kúpili niečo na jedenie. Ked sme sa najedi tak sme zase pokračovali v ceste. Teraz ale šoféroval Matt. Takže ja som sedela vzadu s Erikom. Celú cestu sme sa rozprávali, a potom sme sa chvíľu bozkávali. Ked si to všimla Sima s Mattom tak nám povedali " nechajte si to na hotel hrdličky " všetci sme sa zasmiali. Potom Matt hovoril vtipy. Sima sa na nich smiala ako jediná pretože ja s Erikom sme mali inú prácu. Ked sme konečne dorazili tak sme sa išlina izby vybaliť.

V hotely: Ja som mala izbu s Erikom a Sima s Mattom. Ja s Erikom sme mali izbu číslo 239. Naša izba bola obrovská, mali sme v nej spálňu, kúpelňu oddelenu od záchodu, a potom malú kuchyňu. Matt so Simou mali identickú izbu. Ked sme sa vybalili išli sme sa najesť do reštaurácie. Ja som si objednala Kuracie mäso s broskyňou a ryžou. Erik si objednal Kurací rezeň so zemiakmy. Matt si dal vyprážany syr s hranolkami a Sima si objednala grécky šalát. Ked sme sa najedli tak sme išli na izby. Ja s Erikom sme išli na večerné plávanie zatial čo Sima s Mattom ostali na izbe. Ked sme doplávali išli sme si dať sladkú večeru. Dali sme si palacinky a tam sme stretli Simu s Mattom, tiež boli na večeri.

Večer: Zavolala som mame lebo som mala od nej asi 5 zmeškaných hovorov. Ked som dovolala s mamou bolo 20:44. S Erikom sme išli naštiviť Simu s Mattom. Ked nám neotvárali tak sme išli na izbu. Tam sme si pozreli dáky film čo išiel v telke. Potom sme sa bozkávali ked nám zrazu do izby vošla Sima s Mattom.

Sima a Matt: Ahojte

Ja a Erik: a-ahojte

Sima a Matt: Prepáčte že rušime

Ja a Erik: Aha v pohode, čo potrebujete?

Sima a Matt: chceli sme sa vás spýtať či si nejdete zahrať človeče nezlob se, ale asi vás necháme pokračovať v tom čom ste skončili.

Ja a Erik:Nie to je vpohode radi si s vami zahráme.

Ked už bolo 23:57 tak sme s Erikom išli do našej izby. Ja som sa osprchovala, umyla si zuby dala si pyžamo a išla som si ľahnuť do postele. Nevedela som zaspať tak som počkala na Erika. Ked si Erik ku mne lahol tak som sa oprela o jeho hrud a zachvíľu som zaspala.

School Love Where stories live. Discover now