Ráno ked som sa zobudilatak som sa osprchovala, obliekla, umyla si zuby a išla som sa s Erikom, Simu a Mattom naraňajkovať. Na raňajky sme mali švécske stoly. Ked sme dojedli tak sme si išli dat plavky a išli do aquaparku. Bola sranda. Skoro celý den sme blbli v aquaparku. Na obed sme mali pizzu. Ked sme sa najedli ja s Erikom sme sa išli prejsť. Sima s Mattom išli do kina.
Ked som bola vonku s Erikom tak sme sa rozprávali o tomto víkende. Že bol super a tak. Potom som s Erikom išla naspäť na izbu. Ked sme dosli na izbu bolo 15:30. S Erikom sme sa rozhodli že si pustíme dáky film. Ked sme dopozerali film bolo 17:48 tak sme sa išli navečerať. Na večeru som si dala palacinky so šľahačkou a jahodami. Keď sme dojedli tak sme sa išli prejsť po meste. Sem tam sme išli aj do dákych obchodov. Kúpila som si náramok s nápisom " E❤G. (Erik ❤ Gabi). Potom som išla so Simou a s chalanmi na futbalové ihrisko. Tam sme hrali dvaja na dvoch. Ja som bola s Erikom. Keď sme dohrali tak sme si zahrali kráľa strelcov. Matt bol v bráne celkom dobre chytal. Ja som sa dostala až do finále. Hrala som proti Erikovi, no bolo jasné že ma Erik nechal vyhrať. Keď sme dohrali tak sme sa išli aj so Simou aj s Mattom prejsť. Ja s Erikom sme sa držali za ruky. A aj Sima s Mattom sa držali za ruky a tak sme sa rozprávali asi dve hodiny. Potom sme išli naspäť do hotela. Tam sme si spravili malú diskotéku. Bola to fakt sranda boli sme hore asi do 4:37 potom sme zaspali. Keď sme sa zobudilo bolo 10:38 tak sme si zbalili veci a išli sa naraňajkovať. Keď sme sa naraňajkovali išli sme si ešte dobaliť veci a išli domov. Domov sme došli okolo 14:27 tak som pozdravila rodičov a išla do izby. Potom som išla s Erikom na kofolu, a potom k nemu. Bola som u nho asi do 19:37 potom som išla domov navečerala som sa, osprchovala, nachistala všetkh veci do školy a išla spať.
YOU ARE READING
School Love
RomanceObyčajná baba Obyčajny chalan Obyčajná škola No proste obyčajny život.