Najlepší víkend

68 2 1
                                    

To bol ten najlepší víkend v mojom živote. Lebo som bola na Erikovej chate. Boli sme  tam celý víkend. Bola som tam ja, Sima, Matt, Geri a Mia naša úžasna partia.
Mali sme diskotéku, potom sme pozerali filmy a nakoniec sme robili čo sme chceli.
Ja s Erikom sme sa rozprávali o nás ako to teraz je, a potom sme si išli zaplávať. Sima s Mattom robili ako vždy kraviny. A Geri s Miou  kukali svoj obľúbený serial.
No proste bol to ten najlepší víkend v mojom živote. No samozrejme že chalani chceli piť no Erikovi som dovolila len trochu aby nebol úplne namol opitý. No skrátka som  naňho dohliadala. A to iste robila aj  Sima. V nedeľu došiel  Zack. Mia ho pozvala. Asi medzi nimi už niečo je. V nedeľu sme išli všetci na túru do lesa. Erik tam chodil ako malý dosť často.  Ma tam postavený dom na strome. Keď sme išli do lesa Mia sa držala za ruku so Zackom takže spolu asi chodia.
Keď sme došli až ku Erikovmu domčeku na strome tak som sa spýtala Mii či chodi so Zackom.
Mia mi povedala že hej a na to jej dal Zack pusu. Aky ste spolu zlatí povedala som Mii no ona sa len začervenala. Keď sme už išli naspäť k Erichovej chate už som nevládala tak ma Erik zobral na chrbát. A zrazu potom to isté urobil aj Matt aj Zack.
Keď sme už boli pred chatou Erik otvoril chatu a išli sme sa najesť.
Na obed sme mali vyprážaný syr so zemiakmy.K tomu smevdi dali kofolu.
Keď sme sa naobedovali bolo 14:30. Ešte sa nám nechcelo ísť domov tak sme išli do bazénu. Keď sme vyšli z bazéna bolo 16:40 tak sme sa rozhodli že si pôjdeme pobaliť veci a počkame sa dole. Samozrejme najdlkšie to trvali Geri a Mii.  Ale keď už došli obidve dole nasadli sme do auta a išli domov. Erik najskôr odviezol Miu, Geri a Zacka. Potom odviezol Simu a Matta a nakoniec odviezol mňa.
Keď ma odviezol domov kufor mi odniesol až k dverám a tam ma začal bozkávať. Keď už odchádzal dal mi ešte pusu na čelo a odišiel.
Keď som došla domov bola tam mama otec bol v práci. Mama sa ma spýtala že ako bolo ja že úplne super lepšie už byť ani nemohlo. Potom som išla do svojej izby tam som sa vybalila a potom som išla pozerať telku akurát dávali v telke futbal. Hrala Barcelona proti Realu Madrid. Barcelona vyhrala 2:1 keď gol dal : Messi, Neymar a za Real Madrid dal Ronadlo.
Keď som dopozerala futbal bolo 22:00.
Tak som si išla nachystať veci do školy. Keď som všetko nachystala tak som sa išla osprchovať umyť zuby a spať.

School Love Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang