Dnes išla Mia na Zeckov zápas išla s ňou aj Geri, Ja a Sima. Geri sa hneď zamilovala do Zackovho spoluhráča Mike. Mike je kapitán v týme. Geri potom o ničom inom okrem Mikovi nehovorila. No proste bola zamilovaná až po uši. Keď skončil prvý polčas bolo to 3:0 pre Mikov tým z toho 2 dal Zack a 1 Mike.
Zápas skončil 5:0 keď goly dali Mike 2 a Zack 3. Keď skončil zápas Geri chcela ísť za Mikom ale videla ako sa rozpráva s jednou babou tak potom už nešla. Keď došli k Mii domov Geri začala plakať.
Pohľad Mii :Mia:čo je Geri ?
Geri: ja som sa zamilovala do kapitána.
Mia: do akého kapitána ??
Geri: no do kapitána v Zackovom týme.
Mia : jaj to je Mike
Geri: ty ho poznáš ??
Mia :no trochu
Geri : a má frajerku ??
Mia : nie nemá
Geri: a kto bola ta baba ??
Mia:to bola jeho sestra Laura
Geri: Takže nemá frajerku 😊😊
Mia:nie nemáMia to potom hneď povedla Zackovi , a Zack to povedal Mikovi.
Mike hneď napísal Geri.Mike : Ahoj
Geri:ahoj
Mike: ako sa máš ?
Geri:dobre ty
Mike:aj ja
Geri :čo robíš ?
Mike: nudím sa ty
Geri: tieš
Mike : nešla by si von ?
Geri: áno išla
Mike :tak o 17:30 dojdem
Geri: oki teším saPohľad Geri :
Už je 17:00 mala by som sa ísť namalovať a prezliecť sa lebo to nestihnem.
Už je dole Mike kriči na mna Mia.
Už idem odpovedala som jej.
Išla som dole a otvorila som Mikovi on ma zničoho nič chytil za ruku a išli sme na kofolu. Tam sa ma Mike spýtal či s ním nechcem chodiť. Ja som povedala že ano chcem.
Potom sme sa asi hodinku rozpravali ale potom už musel ísť. Ako na rozlúčenie mi dal pusu na líce.Potom som išla k Mii a tam som jej všetko povedala.
Pohľad Gabi :
Po zápase som išla s Erikom ku mne mama nam nachystala večeru. Potom sa mama rozprávala s Erikom. (Veci typu: ako dlho ste spolu, atď)
Tak sme sa rozprávali asi dve hoďky. No potombuž bolo dosť veľa hodín tak Erik išiel domov na rozlúčku som mu dala pusu. Potom som pomohla mame umyť riad upratať stôl. Keď sme všetko upratali išla som do izby .
Tamvsom si všetko upratala nachystala som si veci do školy. Išla sa osprchovať, umyť zuby a dať si pyžamo. Potom som išla spať.Sen :
Erik : ahoj
Ja : ahoj
Erik: musím ísť na pol roka do Anglicka.
Ja: prečo ?
Erik : musím ísť na kurz angličtiny
Ja : ja to bez teba nevidržím
Erik: takže bude lepšie keď sa rozídeme
Ja : Dobre keď to tak chceš
Erik: tak čau
Ja : ahojPotom som sa zobudila a začala som plakať do vankúša.
Realita : Zobudila som sa a išla sa napiť vody. Potom som zaspala.
Tato kapitola bola viac o Geri a Mii
YOU ARE READING
School Love
RomanceObyčajná baba Obyčajny chalan Obyčajná škola No proste obyčajny život.