Dnes ideme na školsky výlet. Naša triedna sa rozhodla že pôjdeme na Bojnický zámok. Autobusom sme išli asi dve hodiny. Ja som sedela s Erikom a Sima s Mattom. Celú cestu som sa rozprávala s Erikom. Sima zatial flirtovala s Mattom, myslím si že su spolu zlatí. Geri sedela s Miou a bavili sa o chalanoch, očom inom by sa tie dve len rozorávali. Mia je zamilovaná do Zacka. Páči sa jej lebo ma vypracované brucho. Mia mi povedala že sa ho to spýta dnes. Podľa mňa by sa k sebe hodili. Keď sme dorazili triedna nam vybavila inštruktora. Pozreli sme si bojnický zámok jeho areal. S Erikom, Simou, Mattom, Geri a Miou sme sa naháňali. Triedna ako vždy nám hovorila že sa máme správať normálne no my sme sa dalej naháňali a rehotali. Potom sme išli naspäť do školy. Teraz som ale sedela so Simou, rozprávali sme sa o Erikovi a Mattovi obidve sme do nich zamilované až po uši. Sima si mysli že Ja a Erik sme spolu veľmi zlatí. Ja som jej povedala že aj ja si to myslím o nej a Mattovi. Keď sme došli z výletu išla som domov pozvala som ku mne Erika, Simu a Matta. Geri a Mia išli na nákupi. Mia si kúpila nový obal na iphone 6 a Geri si tieš vybrala dáky obal.
U mňa doma :
Erik : čo budeme robiť
Sima: poďme si pozrieť dáky film.
Matt : dáky horror
Ja: OK idem po notebookKukli sme si horror v zajatí démonov a potom aj v zajatí démonov 2.
Večer som nevedela zaspať tak som napísala Sime či u mňa neprespí.
Sima u mňa nakoniec prespala.
Celý večer sme sa rozprávali o chalanoch.Ráno keď sme sa zobudili bolo 6:40 nachystali sme si všetky veci do školy, naraňajkovali a išli sme na autobus.
V škole: Prvú hodinu sme mali matiku s našou starou matematikárkou.Dalšiu hodinu sme mali slovinu a našou triednou. Celú hodinu sme sa rozprávali o výlete. Dalšie hodiny prebehli rýchlo.
Po škole som išla na von s Erikom, Simou a Mattom. Objednali sme si pizzu a pri tom sme sa rozprávali. Pozdejšie došla Mia s Geri. Erik sa ponáhlal na trening tak už musel ísť. Ja, Sima,Mia a Geri sme išli na nákupi. Celý deň sme boli v Eurovei bolo vážne super.Keď Erikovi skončil trening išla som k nemu. Tam sme sa rozprávali a potom sa mi Erik pozeral do očí a nakoniec sme sa bozkavali. Potom mi zavolala mama že mám ísť domov lebo už je veľa hodín. Erik ma nenechal ísť domov samú tak ma odprevadil až domov dal mi pusu na čelo a išiel domov. Je vážne zlatý keď sa ku mne takto správa. Keď som došla do izby tak som sa osprchovala zbalila veci do školy, dala si pyžamo a išla spať.
YOU ARE READING
School Love
RomanceObyčajná baba Obyčajny chalan Obyčajná škola No proste obyčajny život.