Ráno: Ked som sa zobudila išla som si umyť zuby, osprchovať sa, naraňajkovať sa a obliecť sa. Na raňajky som mala cereálie s mlieko. Ked som ich zjedla, zobrala som si tašku a išla do školy.
V škole: Ako prvú hodinu sme mali vytvarku s našou triednou. Naša triedna zasa riešila našich chalanov. Potom sme mali kresliť čo sme robili cez prázdniny. Potom sme mali Matiku, celú hodinu sme písali písomku. Zvyšok vyučovania ubehlo rýchlo.
Po škole: Som išla von so Simou. Už som sa nevedela dočkať na zajtra. Lebo zajtra konečne dojde Erik s Mattom. So Simou sme išli do parku. Sadli sme si na lavičku a tam sme sa rozprávali o našich chalonoch. Potom som napísala Erikovi a on mi hned odpísal.
Ja: Ahoj Láska už sa neviem dočkať kedy zajtra dojdete.
Erik: Ahoj Láska aj ja sa hrozne teším kedy ťa zase uvidím.
Ja: Ako sa máš?
Erik: Dobre ty?
Ja: Tieš, čo robíš?
Erik: Pripravujem si veci na tréning.
Ja: aha inač pozdrav Matta.
Erik: ok a ty Simu.
Ja: ako si vedeľ že je so mnou?
Erik: Lebo ťa poznám Láska.
Ja: Ľubim ťa ❤
Erik: Aj ja teba Láska.
Ja: Kedy zajtra dojdete?
Erik: okolo 14:30 by sme mali byť doma. Už musím ísť. Ahoj ❤
Ja: Ahoj ❤
Ked som si dopísala s Erikom bolo 17:32. Tak som zo Simou išla k nám. Tam som sa spýtala rodičov či by mohla Sima prespať. Rodičia mi to dovolili tak som so Simou išla ku mne do izby. Tam sme pozerali filmy. Potom sme sa išli navečerať. Ked sme sa navečerali išli sme si zahrať s rodičmi človeče nezlob se. Ked nas to prestalo baviť tak sme si zapli telku. V telke išiel futbal. Hralo Nemecko : Francúzko. Francúzsko vyhralo 2:0. Keď obydva goly dal A. Greezman.
Keď futbal skončil bolo 23:00. Tak som si ušla umyť zuby, obliecť si pyžamo a spať.Na obrázku je Matt. ❤
KAMU SEDANG MEMBACA
School Love
RomansaObyčajná baba Obyčajny chalan Obyčajná škola No proste obyčajny život.