Nákupy

38 0 2
                                    

Ráno keď som sa zobudila umyla som si zuby, osprchovala sa a išla som sa dole naraňajkovať. Na raňajky som mala cereálie s mliekom. Zobrala som si tašku a išla do školy.

V škole deň ubehol rýchlo, už som sa nevedela dočkať na nákupy so Simou, Geri a Miou. Pôjdeme do Eurovei.

Keď sme dorazili do Eurovei tak sme išli s babami do H&M, tam som si kúpila tričko s nápisom " SWAG" a rifľové kratase. Sima si kúpila vrecúško a štýlove hodinky. Geri si kúpila slnečné okuliare a náramok s nápisom "BFF". Mia si kúpila tenisky a tričko.
Potom sme išli do KFC a tam sme sa najedli. Dali sme si kuracie stehienka.
Potom sme sa išli pozreť ešte do dákych obchodov. Nakoniec sme sa rozhodli že sa pôjdeme pozreť do dráčika a kúpime si dáke blbosti.
Ja som si kúpila plyšového macíka s nápisom " I love you ". Potom sme išli do cukrárne kde sme si dali každa dáky koláčik. Ja som si dala jahodový, Mia si dala vanilkový, Sima si dala čokoládovy a Geri si dala malinový.
Nakoniec sme išli domov ja so Simou sme sa ešte ale zastavili v potravinách a tam sme si nakúpili veci na večeru.
Na večeru sme mali lievance a nuttelou. Keď sme sa navečerali išli sme ku Sime kde sme si zahrali playko. Hrali sme FIFU 16. Potom som išla domov. Potom som sa osprchovala, umyla zuby a dala si pyžamo. Potom som si zahrali s rodičmi karty a pozreli film a išli spať.

Ráno som sa zobudila o 6:30. Umyla som si tvár a potom aj zuby. V pyžame aom zliezla dolu kde som sa naraňajkovala. Mala som toasty so šunkou. Potom som sa išla obliecť zbaliť veci do školy a nakoniec som išla do školy.
V škole bola ako vždy nuda. Nudné učivo, nudné učiteľky no proste nuda.
Po škole som išla so Simou do Auparku. Tam sme si dalu booblelogy. Ja som si dala jahodové s kiwi guličkami a Sima si dala mangové s malinovými guličkami.
Potom sme išli do CCC a tam sme si pozreli dáke tenisky. Mali pekné ale ale boli dosť drahé. Stáli až 35€. Pptom sme išli do NewYorkera a tam si Sima kúpila žltý crop top a čierne kraťase.
Keď sme sa dohodli že pôjdeme domov sme sa ešte zastavili na kofole. Potom som išla domov. Objednala som si pizzu a čo som nezjedla som nechala rodičom. Nachystala som si všetky veci do školy, osprchovala a išla spať.

Ráno keď som sa zobudila tak som si umyla zuby, osprchovala išla sa naraňajkovať potom som sa išla obliecť a išla som do školy.

School Love Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang