Kamoši ???

105 4 2
                                    

Ráno keď som sa zobudila išla som si umyť zuby namalovať sa a obliecť ako každé ráno.Potom som sa išla najesť na raňajky som mala jogurt ,a potom som išla do školy.
Keď som došla do školy Sima sa ma spýtala či som sa to Erika spýtala. Ja som povedala že hej. Sima sa ma potom spýtala že čo na to povedal.Nepovedal na to nič lebo sa ponahľal domov.
Keď zazvonilo na hodinu sadli sme si do lavíc, dáko sme pretrpeli hodinu. Keď bola prestávka Sima chcela aby som sa to šla spýtať Erika. Keď som išla za Erikom chcela som sa ho spýtať no on ma predbehol a spýtal sa ma že či by som sním chcela chodiť. Neváhala som ani sekundu a hneď mu povedala že hej. Potom ma silno objal a do ucha mi ošepkal " ľúbim ťa ". Ja som sa začervenala a išla si sadnuť. Keď som si sadla do lavice Sima sa ma hneď spýtala že ako to teda je. Tak som jej povedala že spolu chodíme.
Sima objala. Skončila škola Erik sa ma spýtal či by som išla na kofolu. Ja som povedala že okej. Keď sme išli na kofolu Erik ma chytil za ruku celu cestu tam sme sa držali za ruky. Potom som sa ho spýtala že či je to rande. Z úsmevom na tvári povedal áno. Keď skončilo rande išla som domov. Bolo 17:35 tak som si dala večeru. Na večeru som mala palacinky. Keď som dojedla spravila som si všetky veci do školy. Bolo 19:40 tak som napísala Erikovy.

Ja : Ahoj
On: Ahoj láska
Ja: Ďakujem za úžasne rande
On : Není zač , skvelo som sa bavil.
Ja : Ahoj som už unavená dobrú noc láska.
On : Dobrú noc , Ľubim ťa ❤❤.

Aj keď som bola unavená stale som rozmýšľala len nad jedným a to len nad ním nad Erikom. O 22:30 som konečne zaspala.

Dúfam že sa vam páčila.Na obrázku je Erik.

School Love Where stories live. Discover now