Biten paketi yere fırlatıp kıçımdan düşmek üzere olan bol pijama altını çekiştirdim ve aşağıya indim.
Güzel geleceğini düşündüğüm iki gün fazlasıyla sıkıcı geçmişti. Kapı defalarca çalsada açmamıştım hatta telefonu elime bile almamıştım. Eğer ailem yurtdışından geldiyse ve kapıyı defalarca çalanlardan biri onlarsa birkaç yıl boyunca evden çıkmayacaktım.
Geldiğim gibi koltuğa bıraktığım telefonu elime alıp gözüme ilk çarpan üniversite mesajını açtım. Mesaj dün gelmişti ve bugün gidip ders programımı almamı söylüyordu. Ekranın sağında bulunan saat kısmına bakıp ayağa kalktım. Saat daha akşamın 5'iydi.
Jimin'den gelen mesajları ve aramaları es geçip malum şahıstan gelen mesajları açtım.
Yoon. ~ : Hoseok
Yoon. ~ : Güzelim neden gece dersini bıraktın ama
Yoon. ~ : O karanlıkta parlayarak yolumu aydınlatman hoşuma gidiyordu.
Yoon. ~ : Hem bak seni tekrar oraya götüreceğim
Yoon. ~ : Hatırlar mısın? Jeju'daki tatil günlerini.
Kaşlarımı havaya kaldırıp birkaç saniye düşündüm. Jeju'ya sık sık olmasada giderdik tatillerde. Minik bir evimiz vardı kıyıya yakın. Demek ki onunla orada tanışmıştık.
J.Seok : Adın ne?
Anında cevap gelmesi yüzümü güldürmüştü. Bekletilmeyi sevmezdim.
Yoon. ~ : Sonunda sordun bebeğim. Yoongi. Min Yoongi.
Üniversiteden döndükten sonra hakkında uzun bir araştırma yapacaktım. Kim olduğunu ve aramızdaki bağlantıyı öğrenmeliydim.
###
Laptopu kucağıma çekip sırtımı yatak başlığına yasladım.
"Evet bakalım Min Yoongi hakkında ne bulacağım"
Kendi kendime fısıldayıp internete girdim. Sosyal hesabı var mı bakmalıydım önce.
Hesaplarımın hepsine giriş yapıp Min yoongi diye arama yaptım. Hiçbir şey çıkmamıştı. Oflayıp laptopu yatağa koydum ve kenardan telefonumu aldım.
J.Seok : Hey. Sosyal hesabın var mı?
Birkaç dakika sonra cevap gelmişti. Sorgulamamasını umarak mesajı açtım.
Yoon. ~ : Ne yapacaksın sevgilim? Neyse instagramım var. Hem bakarsan popüler çocuk seni takip ediyorum. 1 yıldır.
Kaşlarımı kaldırıp telefonun ekranını kapattıp ve bilgisayarı tekrar kucağıma çektim ve instagrama tekrar giriş yaptım.
Tam 7 dakikalık bir arayışın sonunda o olabileceğini düşündüğüm hesaba girdim. Evet o'ydu.
Zafer edasıyla gülümseyip fotoğraflarına bakmaya başladım. İlk paylaştığı fotoğrafa kadar inip fotoğrafı açtım 3 yıl önce yazın paylaşılmış fotoğrafı incelemeye başladım.
Fotoğraftaki mekan fazla tanıdık gelmişti. Altına yazdığı yazıyı okudum ardından.
Karşında gülümseyerek çektiğim bu fotoğrafını gizlice telefonundan silip kendime aktarmış olabilirim sevgilim. - H
H? Yorumlarda en başa gidip okumaya başladım ardından.
Xx : Hoseok dostum yine mi kkk
Mesajı atan kişi hesabını kapatmıştı ve anlaşılan bu paylaşımı yapan bendim. Bu da demek oluyordu ki bu hesap ortak hesabımızdı zamanında. Ama bana dair tek fotoğraf bile yoktu galiba.
Hızla resimlerde göz gezdirirken dikkatimi çeken fotoğrafta duraksadım.
Sikeyim! Bize yani Yoongi ile bana çok benziyorlardı. O ve ben...Olamazdık değil mi?
Yorumlara baktığımda o ve ben olmadığımı anlamıştım.
Telefonu alıp sinirle Yoongi'ye mesaj attım.
J.Seok : Sen! Hesabındaki bana dair her şeyi sil hemen.
Yoon. ~ : Sadece hesabım mı? Elimde daha çok fotoğrafın var sevgilim kkk
Yoon. ~ : Görmek ister misin?
Ne saçmalıyordu bu çocuk? Bu iş iyice sıkmaya başlamıştı madem 3 yıl önce hayatımdaydı neden 3 yıl aradan sonra gelmişti ki.
Saçlarımı geriye atıp oflarken telefon titreşmişti.
Gelen fotoğraf yüklenirken içimi bir huzursuzluk kaplamıştı. Fotoğraf açılınca dudaklarım şaşkınlıkla aralanmıştı.
Bu şaka falan olmalıydı galiba.
Yoon. ~ : Vücudunu özledim meleğim ~ Hem istersen daha fazlası da var kkk.
İlk fotoğrafı Hoseok Yoongi'nin telefonundan çekmiş. Ve o fotoğrafı Hoseok paylaşmış.
İkinci fotoğrafı Yoongi ikisine benzediği için paylaşmış.
Üçüncü fotoğraf ise Yoongi'nin çektiği bir fotoğraf. O bedeni Hoseok'un bedeni olarak düşünün kk.
Ayrıca Jeju dedim çnk bir yer bilmiyorum pek ve umarım kıyıda bir yerdir kıyıda değilsede kusura bakmayın ltfnnn
Umarım fotoğraflar yüklenmiştir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eighteen ✴ YoonSeok ✔
FanficSeni 18 yaşımızdan beri sevdim. ||04.07.2016|| L.Series . 2