"Ya zehir kattıysan"
Kaşlarımı çattığımda bıkmışçasına ofladı ve önümdeki tabakta bulunan yemekten bir çatal aldı.
"Bak bir şey olmadı. Hoseok abartma da ye şunu. Seni öldürmek gibi bir amacım yok."
Hala kaşlarım çatılı bir şekilde tabağa bakıyordum. Zaten acıkmıştım da. Tabağı önüme çektim. Yüz ifadem gevşerken yemeği yemeye başladım. İnkar edemezdim. Tadı cidden güzeldi.
Güzel yemek yapıyordu anlaşılan. Bir an keşke içeride televizyon izlemek gibi bir ahmaklık yapmak yerine burada mutfak önlüğü giymiş yemek yapan bu aşırı çekici adamı izleseydim dedim. Yani tamam çekici. Hiçbir zaman bunu inkar etmedim zaten.
Yemek bittiğinde tabakları toplayıp bulaşık makinasına dizdi.
"Gözüme girmek için mi böyle yapıyorsun?"
Makinayı çalıştırıp birkaç saniye öyle durdu ve kafasını bana çevirdi.
"Ah...Yine yakışıklısın ama beyin olarak baya çökmüşsün."
Dediği şeyle kaşlarımı çattım. Kalçasına tekme attığımda kahkaha attı ve bedenini de bana çevirdi.
"Şakaydı."
Yanımdaki sandalyeye oturdu ve kahverengiye dönen saçlarını karıştırdı.
"Arkadaşların bir şey dedi mi?"
Dediği şeyle kahkaha attım. Jimin'in tepkisi yine aklıma gelmişti. Sersem. Resmen uyandığında çıplak mıydın diye sormuştu.
Kafamı sağa sola salladım ve kolumu masaya yasladım.
"Sana bir şans vermeyi kabul ettiler."
Gülümsemesi genişlerken sesine yansıyan bir heyecanla konuştu.
"Sen bana şans veriyor musun?"
Benim beynime laf edene de bakın. Şans vermesem çoktan gitmiş olmaz mıydım? 'Evet' manasında kafamı salladığımda birkaç saniye yüzüne baktı. Ardından sandalyesini daha çok yaklaştırdı.
Aramızdaki mesafe azaldığı için vücudumu biraz geriye çekmiştim. Gülümseyip yine yaklaştı.
"Uzaklaşsana ya!"
Homurdandığımda daha çok yaklaşıp burnumu ve elmacık kemiklerimi öptü. Gözlerim kapanmak için çabalıyordu resmen. Ama zorlukla açık tutup gerilemiş ve yüzüme bakan Yoongi'nin gözlerinin içine baktım.
"Yine ve yine diyorum. Bu çilleri görebilmek için seni utandırmaya devam edeceğim."
Göz devirip ayağa kalktım. O zaman bende onu görmezden gelirdim.
Oturma odasına geçip yumuşak koltuğa attım kendimi. Evimdeymiş gibi rahat hissediyordum. (Mesaj var orada xjvxbz sübliminal)
Kumandayı alıp kanallara bakarken ayağımı kaldırıp oturdu ve ayağımı bacağına koydu.
"Ee televizyon mu izleyeceğiz?"
Dudak büzdü ve birkaç saniye sonra ekledi.
"Benim başka fikirlerim var."
Ayağımı tutup uzunluğunun bulunduğu kısıma sürtmeye başladığında gözlerim büyümüştü. Ardından kaşlarımı çatıp ayağımla baskı yaptığımda tısladı ve kaşlarını çattı.
"Sersem!"
Üzerime çıktığında hala kaşlarım çatılı durmaya çalışsamda şuan cidden sinirli gözüküyordu ve korkmuştum.
"Ö-özür dilerim,şaka yapmıştım."
O titreyen ses benden mi çıkmıştı? Yumruklarını sıkıp gözlerini kapattı ve birkaç kez nefes alıp verdikten sonra gözlerini araladı ve birden dudaklarıma yapıştı.
Sinirini dudaklarımdan çıkartıyor gibiydi. Acıyla tıslasamda karşı çıkmadım. Sonuçta...Testere ile kolumu kopartmasından iyiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eighteen ✴ YoonSeok ✔
Fiksi PenggemarSeni 18 yaşımızdan beri sevdim. ||04.07.2016|| L.Series . 2